Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Det är ruggigt mycket pang för pengen Peter, eller hur?Här är min.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ruggigt mycket pang för pengen Peter, eller hur?Här är min.
![]()
![]()
Håller på sätt och vis med dig...sköna proportioner mellan länk och boett! Med andra visare (helt OK, men finns bättre...) och en icke-svart (tänk mörkgrön eller snyggblå) tavla hade det fan varit en exitklocka...Åter i min ägo!
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA (nåja back in the day)...![]()
Tror kanske du beskrev ZO9901Håller på sätt och vis med dig...sköna proportioner mellan länk och boett! Med andra visare (helt OK, men finns bättre...) och en icke-svart (tänk mörkgrön eller snyggblå) tavla hade det fan varit en exitklocka...![]()
Nope. Alldeles för knasigt förhållande länk/boett för min del. Men fantastiskt tavla och visare (och datum på bästa stället som grädde på mosetTror kanske du beskrev ZO9901
Still going strong! Den är bra, fortfarande.Åter i min ägo!
Den är sjukt stabil. Älskar länken. Låset är verkligen mumma.Det är ruggigt mycket pang för pengen Peter, eller hur?
Tjena! Vad heter den här modellen?Åter i min ägo!
ZO7005 på länk ZO7004 på band. Desert Master. DM finns även i några chronovarianter och två Worldtimers. Två storlekar. 39- och 44mm.Tjena! Vad heter den här modellen?
PorrigI dag julpyssel (lite)![]()
mycke (sambons)
@Npd begär ju peanuts för sin på K&S, bara å slå till...Vansinnigt fin den där. Försöker hitta en kandidat till nästa klockinköp. Har velat från seiko till squale sen tillbaka till seiko men nu dyker zodiac upp som en bubblare.
Kryssar av så många av rutorna.
Kör! Betydligt roligare, i alla fall enligt mig än både Squale och Seiko i samma prisklass.Vansinnigt fin den där. Försöker hitta en kandidat till nästa klockinköp. Har velat från seiko till squale sen tillbaka till seiko men nu dyker zodiac upp som en bubblare.
Kryssar av så många av rutorna.
Mer jul!Sov gott alla Z:as!
Inte min favorit matchning, men vafaan.. det är ju bara juletid 1gång / år.
![]()
@Npd begär ju peanuts för sin på K&S, bara å slå till...
Bara kör!
Pank alltså, eller missförstår jag?Här körs ingenstans. Soppatorsk. Annars håller jag med vilket gör att det svider lite extra.
Ligger flera fina på Tratten men hade jag varit du hade jag befriat @Npd från den smäktande fina blå. Som är mycket finare på jubileet än på orginaloystern. Sådeså!Ääh du är inte bra för mig. Eller är du det... Jag är ju värd en ny klocka, kanske två egentligen. Så en ny är väl inget. En liten en.