Eric Jajjamensan P
Jaktledare
En härlig, ovanlig, bagatell för peanuts!Tack. Det ser ut som mycket klocka för lite pengar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En härlig, ovanlig, bagatell för peanuts!Tack. Det ser ut som mycket klocka för lite pengar.
Bra samanfattning. Fantastiskt klocka, och en solklar favorit som alltid får handledstid. En vinnare helt enkelt. Trevlig helg!Den är så jävla mäktig. Fortfarande äger den och förvaltar världens tråkigaste format. Ståldykare med svart tavla/bezelinsert i vågade 40mm är fegisens favorit. Men denna ror hem att krama något unikt och eget ur eländet. Min absoluta favorit fortfarande.
Go helg dårar!
![]()
Den är så jävla mäktig. Fortfarande äger den och förvaltar världens tråkigaste format. Ståldykare med svart tavla/bezelinsert i vågade 40mm är fegisens favorit. Men denna ror hem att krama något unikt och eget ur eländet. Min absoluta favorit fortfarande.
Go helg dårar!
![]()
Underbart! Starta genast tematråden ”Klockspel till jul”...Julstämmning![]()
var är din bildUnderbart! Starta genast tematråden ”Klockspel till jul”...
Ute och far utan klocka... skandal...var är din bild
tomte farUte och far utan klocka... skandal...
Jävligt bra! Kronografen med röd bezel är sjukt läcker.Julstämmning![]()
Vad har du för Alfa?
GTVVad har du för Alfa?
Riktigt grym klocka som jag gärna hade kompletterat min ZO9252 med. Tyvärr finns det i nuläget ingen svensk återförsäljare av märket.Tjena!
Kan inget om Zodiac mer än att Seawolfen är lika gammal som Submarinern å att jag länge velat ha den nya standardutgåvan (svart tavla/vridring i stål)
Men nu har jag i stället kärat ned mig i ZO9263.
![]()
Orginell samtidigt som jag får lite Fifty fathoms-känslor av den, men inte en jäkel kan kalla den för homage.
Min fråga är nu om det finns någon butik i Sverige som saluför nya Zodiac så man kan titta närmare på dem?
Så synd, verkar bara finnas på deras hemsida. Inte ens hos andra webbhandlare, som skulle kunnat ha schyssta deals.Riktigt grym klocka som jag gärna hade kompletterat min ZO9252 med. Tyvärr finns det i nuläget ingen svensk återförsäljare av märket.
Den är svår att få tag i. Ingen ÅF i Sverige. Skralt med nya modellerna i Europa över huvud taget (jag hittar inga). Så bästa chansen är att bevaka eBay och Chrono24 då US åf inte får skicka till EU enligt avtal. Modellen är som grädde på moset slut hos Zodiac.Så synd, verkar bara finnas på deras hemsida. Inte ens hos andra webbhandlare, som skulle kunnat ha schyssta deals.
Vet någon om vridringen är plast eller keramisk?? Har hört olika bud.
Javafan! De är perfekta. Love’em.Go kväll på er Z:as!![]()
Herregud, det var en bra pjäs !Tjena!
Kan inget om Zodiac mer än att Seawolfen är lika gammal som Submarinern å att jag länge velat ha den nya standardutgåvan (svart tavla/vridring i stål)
Men nu har jag i stället kärat ned mig i ZO9263.
![]()
Orginell samtidigt som jag får lite Fifty fathoms-känslor av den, men inte en jäkel kan kalla den för homage.
Min fråga är nu om det finns någon butik i Sverige som saluför nya Zodiac så man kan titta närmare på dem?