Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har mailat Topper. Väntar på svar. Men vilken det blir får ni se sedan.Beställt Olympos @Eric Jajjamensan P ? Den svarta är grym men mystery dial så läckert annorlunda.
Funkar mycket bra.Vad säger ni funkar länk![]()
Spännande... Den är weird men dressad samtidigt. Gillar!Jag har mailat Topper. Väntar på svar. Men vilken det blir får ni se sedan.
Mycket bra! Galet trevliga klockor!Grymt nöjd just nu nästan för bra![]()
Jag är löjligt pepp. Ska fira in nya karriären i höst med tre tatueringar och Olympos’.Spännande... Den är weird men dressad samtidigt. Gillar!
Guld säger jagJag har mailat Topper. Väntar på svar. Men vilken det blir får ni se sedan.
Jag är löjligt pepp. Ska fira in nya karriären i höst med tre tatueringar och Olympos’.
Passar dig och den isländska kulturen. Vulkanen all the way!Jag funderar starkt på att ansluta mig till denna ortodoxa sekt, frivilligt dessutom.
He, heEn sån här tatuering på valfri kroppsdel?
![]()
Är själv helt utan så med lite fotbollsdricka är jag sugenHe, he
Återkommer.... du skojar men är inte långt bort...
Med eller utan din fria vilja kommer vi äga din själJag funderar starkt på att ansluta mig till denna ortodoxa sekt, frivilligt dessutom.
Ni får bli delägare då...Med eller utan din fria vilja kommer vi äga din själ![]()
Det tycker jag absolut att du ska göra.Jag funderar starkt på att ansluta mig till denna ortodoxa sekt, frivilligt dessutom.
Jag hängde faktiskt lite här för ett par år sedan, kom dock ej till skott.Det tycker jag absolut att du ska göra.
Fantastiskt mysigt, trevligt och ombonat här i forumets enda gillestuga.
Vad finns att fundera på? Här finns allt man kan önska. Komsikomsi.Jag funderar starkt på att ansluta mig till denna ortodoxa sekt, frivilligt dessutom.
En skönt somrlig duo. Fattar att du är nöjd.Grymt nöjd just nu nästan för bra![]()
Bara kör nu! En Zodiac är exklusiv på det sunda sättet, man måste jobba lite och förstå kosmos för att få tag i den perfekta klockan. Inte exklusivt på det fjolliga sättet. Dyrt...Jag hängde faktiskt lite här för ett par år sedan, kom dock ej till skott.
Det jag alltid förutspått. Förstadie till världsherravälde...Tråden glöder. Vad har hänt?
Fler som sett ljuset?Tråden glöder. Vad har hänt?
Så jäkla lyckad färgkombo på den dinkan
Tack, rolig att fota i mörkret också.Så jäkla lyckad färgkombo på den dinkan
Inte lika rolig färgkombo då dockTack, rolig att fota i mörkret också.
![]()
Autobots roll out!Många superfina automatare idag.
Blir man sugen eller?
Jämnar ut balansen lite iallafall med en vit quartzdrake.
![]()
Grymt finAutobots roll out!
Sällsynt grön idag
![]()