Morotsmannen
Silver
TackJamendåså!Ett stort j-vla grattis till en fantastisk klocka!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackJamendåså!Ett stort j-vla grattis till en fantastisk klocka!
![]()
Fräschare kan det knappast bli. Kanon.Oj oj den gillar vi![]()
Stoort grattis!Ja kom med posten i dag precis hämtat
Men tack du vet hur det känns när nytt kommit som heroinStoort grattis!
Är det verkligen ingen som vet ???Ni som vet, vad får man hosta upp för en sådan här ?
![]()
Fantastisk känsla. Har själv abstinens för tillfället. Det hemska sugetMen tack du vet hur det känns när nytt kommit som heroin
Tror det låg en på ebay i förra veckan kolla där inte helt lätt få tag påÄr det verkligen ingen som vet ???
Ah ok, jag glömde skriva att vridringen inte nödvändigtvis behöver vara grön.Tror det låg en på ebay i förra veckan kolla där inte helt lätt få tag på
In good condition I don't think less than 3000 krÄr det verkligen ingen som vet ???
Excellent price for the build quality and design. Some models are rare in new condition, it make it fun to huntThanks, it however seems (in comparison to other manufacturers) like a very affordable brand to collect though![]()
Säg inte du har en på gång? Letar själv frenetisktÄr det verkligen ingen som vet ???
Hehe, nej jag har ingen på gSäg inte du har en på gång? Letar själv frenetiskt. Vi snackar premium här så kostnaden är minst som för ett par Rollar
. Nej skulle tro du får ge närmare tre lax eller mer, givetvis beroende på skick. Lite halvsvårt att få tag på Wolfen numera.
Det tackar förHehe, nej jag har ingen på g
God jaktlycka klockbroder !
Skall PM:a dig om jag stöter på något![]()
Underbara dinkor (gammal bild)Det tackar för. Har en svart jag är fantastiskt nöjd med. Ger mersmak om man säger så.
![]()
Najs! Är det gröna bandhorn,boettOj oj den gillar vi![]()
Just nu är alla priser på väg upp.Är det verkligen ingen som vet ???
Det hade ju varit sweet. Jag har lite samma "problem".Packat för en kortare tjänsteresa, och slänger ut en efterlysning: Finns det något travelcase från Zodiac? (så att jag slipper vanhedra mina dinkor)![]()
Klart underskattad. Underbar president på den...![]()
Var det någon i tråden som plockade upp @Ahmed s Ghost eller som har en likadan och kanske funderar på att flippa den?
mm den är trevlig som bara den...Klart underskattad. Underbar president på den...[/Q]
I miss that one, I bought it mint condition, not a single scratch on the link and the clasp or the boot. My wife pushed me to sell it![]()
Var det någon i tråden som plockade upp @Ahmed s Ghost eller som har en likadan och kanske funderar på att flippa den?
Those damn wifes...I feel you brotherI miss that one, I bought it mint condition, not a single scratch on the link and the clasp or the boot. My wife pushed me to sell it, as the number of zodiac watches increased at home
. I will contact the person that bought it from me, and let you know if he would like to sell it.
Precis...Those damn wifes...I feel you brotherThank you very much. Hopefully he/she has taken as good care of it as you did and is willing to sell. If the person is not in this thread they don´t deserve to own such a masterpiece anyway
![]()
Haha ja många öl blirePrecis...
"Those damn wifes..." Det kan man gå och muttra jämt. Eller sucka ut innan man tar en djup klunk ur ölen. Eller bara vråla som primalterapi, ensam, i skogen...
The only model I have seen is from a Zodiac sea wolf compression 53, but I have never seen one for sale.Packat för en kortare tjänsteresa, och slänger ut en efterlysning: Finns det något travelcase från Zodiac? (så att jag slipper vanhedra mina dinkor)![]()
Now I have to chase such zodiac case at any cost.........The only model I have seen is from a Zodiac sea wolf compression 53, but I have never seen one for sale.
![]()
But to avoid hunting this, I think something like this one will be perfect.
![]()
I'm planning to buy this, as some watches will not fold
![]()
good luckNow I have to chase such zodiac case at any cost.........