Morotsmannen
Silver
Konstigt att saker ser bättre ut när man inte äger dom själv . bra med det glaset (klockan)Det ena kalaset avlöser det andra. Inga större problem om man säger så.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt att saker ser bättre ut när man inte äger dom själv . bra med det glaset (klockan)Det ena kalaset avlöser det andra. Inga större problem om man säger så.![]()
Håller med dig. Glaset är riktigt bra och mer lättavläst än mina med originalglas. Får känslan av att det är ar- behandlat?Konstigt att saker ser bättre ut när man inte äger dom själv . bra med det glaset (klockan)
Snygg på oysterlänk.![]()
Ja då sitter man här igen. Dock så är det kalla idag vatten...barn och Comp'en håller mig sällskap idag.
Mm 40 år gammal Rolexlänk. Man tager vad man haver när man är stolt ägare till en 9251'aSnygg på oysterlänk.
Såg ut att sitta riktigt fint iallafallMm 40 år gammal Rolexlänk. Man tager vad man haver när man är stolt ägare till en 9251'a
Har samma men tyvärr ingen gammal rolex länk och otroligt sugen på länk. Nån som har något tips på AM länk. Nån som prövat med raka endlinks?Mm 40 år gammal Rolexlänk. Man tager vad man haver när man är stolt ägare till en 9251'a
Jag hade prövat jubilee, president eller oyster från Geckota på kurvad ändbit. Rak är katastrof på denna modell IMHO.Har samma men tyvärr ingen gammal rolex länk och otroligt sugen på länk. Nån som har något tips på AM länk. Nån som prövat med raka endlinks?![]()
Raka är no buenoHar samma men tyvärr ingen gammal rolex länk och otroligt sugen på länk. Nån som har något tips på AM länk. Nån som prövat med raka endlinks?![]()
Det här ämnet är en följetong i den här tråden men Eric sammanfattade nog det du behöver veta i en mening.Jag hade prövat jubilee, president eller oyster från Geckota på kurvad ändbit. Rak är katastrof på denna modell IMHO.
Ja säg det. Spanien verkade inte ha viljan, för dom hade ju matchen.![]()
Hur är det möjligt?!?
Snick snack. Rakt is da shit.Jag hade prövat jubilee, president eller oyster från Geckota på kurvad ändbit. Rak är katastrof på denna modell IMHO.
Och de från Geckota har funkat?Jag hade prövat jubilee, president eller oyster från Geckota på kurvad ändbit. Rak är katastrof på denna modell IMHO.
Bollen är rund och motivation slår klass.![]()
Hur är det möjligt?!?
Helt santBollen är rund och motivation slår klass.
Mm. Du kan ha bollen 100% av tiden. Gör du inga mål så vinner du inga matcher. Sen såg det ju ut som att ryssarnas spelplan var att få det till straffar och ta 50/50 oddset. Det funkade den här gången iaf.Ja säg det. Spanien verkade inte ha viljan, för dom hade ju matchen.
Den är så bra!Luftar en annan från windern. Det ska ju ändå bytas datum.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det är väl så...Beauty is in the eye of the beholderSnick snack. Rakt is da shit.
![]()
![]()
Bild nr 2 visar den stora fördelen med boetten och det som gör rak ändbit till stor no-go för mig.Snick snack. Rakt is da shit.
![]()
![]()
Japp, detta faktum är inte så lite irriterande hahahaKonstigt att saker ser bättre ut när man inte äger dom själv . bra med det glaset (klockan)
Saknad?Bildkavalkad från sommaren 2017.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja och nej. En svart dykare på 40mm är bland det bästa jag vet men vissa detaljer på den gjorde det omöjligt för oss att fortsätta tillsammans.Saknad?
Skönt, då gnager det inte dig. Själv är jag fortsatt helt knockad av den. Det är också skönt med en nöjdhet som tar eggen av värsta klådan i denna sjukdom.Ja och nej. En svart dykare på 40mm är bland det bästa jag vet men vissa detaljer på den gjorde det omöjligt för oss att fortsätta tillsammans.
Spännande!Nu är den på väg, torsdag är beräknad leverans!