Gringubben
Basic
Jag syftade naturligtvis på antal arbetstimmar kvar till SEMESTER!Jag sätter mina 5-cent på att han räknar ner till semester! Fotbollstävlingen snackar vi 24h och 45min till avspark![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag syftade naturligtvis på antal arbetstimmar kvar till SEMESTER!Jag sätter mina 5-cent på att han räknar ner till semester! Fotbollstävlingen snackar vi 24h och 45min till avspark![]()
Jippiee! Jag vann!Jag syftade naturligtvis på antal arbetstimmar kvar till SEMESTER!
En till kommer härFler bilder! Nu! Snälla!
En till kommer här![]()
Tack. Härlig och somrig. Grattis!En till kommer här![]()
Lyx deluxe! Stilig. Som Per Gessle säger, "pengar är inte allt, det finns ju guld också"En till kommer här![]()
Av någon anledning kom inte min citering medTackar tackar, frågan är om det kanske blir för mycket bling, det kanske man kan lösa med något läckert läder dock. Time will tell
Mastiga finesser, guld. Lyxigaste zodiac jag sett!
Tack. Härlig och somrig. Grattis!
Lyx deluxe! Stilig. Som Per Gessle säger, "pengar är inte allt, det finns ju guld också".
(Robert Gustafssons Gessle-version som nog inte är taget helt ur luften)
Kombon är nästan för braBara blir att använder denna![]()
WOWEn till kommer här![]()
Funkar toppen med din tattooDen här får betydligt mer handledstid än jag trodde att den skulle få när den köptes. Skoj!
![]()
PåskklockaNejdå, roar mig med klockor i den verkliga världen. På lördag har vi klockträff och bubbeldrickande i Helsingborg.
![]()
9 v semester, då är Zodiacen med.
Lustigt, tyckte den var hemsk, och nu gillar jag den skarpt!Den här får betydligt mer handledstid än jag trodde att den skulle få när den köptes. Skoj!
![]()
Haha! Samma sak här. Den växer hela tiden, sjukt cool.Lustigt, tyckte den var hemsk, och nu gillar jag den skarpt!
Perfect Match! Kanske den andra armen är ännu mer lämplig med tanke på tatueringar.....Funkar toppen med din tattoo
Klart att du har/har haft en sån också...ÄNTLIGEN!!!
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag har haft det mestaKlart att du har/har haft en sån också...
Nice, never seen that beforeBlack and blue dials always are my first choice, but for a true watch collection you need to have more colors.
+ love the yellow + brown mix color
+ interior dial design
- the bezel in gold yellow
![]()
Du verkar ha många fina pjäser. Det hade varit vackert med en samlingsbild.Värmer upp med lite guld inför den nya klockan som förhoppningsvis kommer på torsdag![]()
Really nice. Brown and yellow (Gold) is a perfect match.Black and blue dials always are my first choice, but for a true watch collection you need to have more colors.
+ love the yellow + brown mix color
+ interior dial design
- the bezel in gold yellow
![]()
Många och många, har två snart tre! + ett damur jag ska ge bort, inte bestämt till vem än dock. Fixar en bild när jag fått den tredje!Du verkar ha många fina pjäser. Det hade varit vackert med en samlingsbild.
Ser fram emot det!Många och många, har två snart tre! + ett damur jag ska ge bort, inte bestämt till vem än dock. Fixar en bild när jag fått den tredje!
Låt den sitta på även nästa match!VINST! Säger den
![]()
Fantastisk bild i all glädje, härligt hur detaljerna träder fram i mörkretHurra hurra säger vargen och jag.
![]()