Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter regn kommer solskenHahaha.. Ja, jag har då inga pengar
Jamen va fan... De måste ju totalt ha tappat vettet !Kan det vara så att vissa är lätt indoktrinerade och samtidigt har alldeles för mycket pengar?![]()
Ja jag kommer inte att gråta även ifall jag inte får köpa dina två underbara Zodiacs.Efter regn kommer solsken![]()
Det kanske du får. Du har ju precis erbjudit 8000kr för domJa jag kommer inte att gråta även ifall jag inte får köpa dina två underbara Zodiacs.
Det tycker jag de också är värda, men jag är mkt skeptisk ifall han säljer dem till mig.Det kanske du får. Du har ju precis erbjudit 8000kr för dom.
Hahaha ja inte för 8000krDet tycker jag de också är värda, men jag är mkt skeptisk ifall han säljer dem till mig.
That’s the spirit! Precis som det ska vara..Skulle de någon gång säljas till en Zodicare så blir det självklart för max det jag själv betalade![]()
Hahaha nu antar jag att du är ironiskHmm ?
Betalade du mer än 8000 SEK ?
Har jag svårt att tro.
Äh ok skit i det då
Vilket betyder vad ?Hahaha nu antar jag att du är ironiskKlart de inte är köpta för det.
Nu ska vi inte prata om tråkiga saker som pengar utan jag bjuder istället på en klassisk Zodiac godnatt-bild:Vilket betyder vad ?
Pengar är överskattatNu ska vi inte prata om tråkiga saker som pengar utan jag bjuder istället på en klassisk Zodiac godnatt-bild:
![]()
VAAAAAAA!Med reservation för hur min närmaste framtid artar sig (något som jag som förtidspensionär tyvärr måste förhålla mig till) bjuder jag 8000 SEK för Hulken och Getingen.
Förmodligen inteVAAAAAAA!
Nykter?
Haha wuut?!Pengar är överskattat
Jag står ändå kvar vid mitt erbjudande. Jag bjuder härmed 8000 SEK för Hulken och Getingen. Till den som äger dessa 2 klockor.
Jag
StenhårdHulken på jobbet idag. Starkare och hårdare än alla andra!
![]()
Snygg och fantastiskt välbyggd.Hulken på jobbet idag. Starkare och hårdare än alla andra!
![]()
Man kan säga att den är läcker, men kanske inte smäcker.Whoop, whoop...
Denna lämnar idag...![]()
Skarpa och fina. Mums.Favorit bilderna på Compressionen.
Hoppas kvällen är bra för er alla!
![]()
![]()
Intresset för Zodiac på KS utanför vår lilla bubbla är tyvärr näst intill obefintligt känns det som. Priserna sägs ju gå uppåt men här går det ner. Ännu svårare att sälja när det börjar krypa upp lite i pris då breda massan hellre köper t.ex Certina, Longines eller kanske Oris. Lite synd kan tyckasStendött på K&S så den får sitta på handleden idag..
![]()