• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Snälla, behåll den. Du kommer ångra dig.

Är det inte skattmasen eller någon galen penga-indrivare med borrmaskin du har i hasorna, så behåll klockan brother !!!

Ni har förmodligen, eller.. Ni har garanterat helt rätt. Den är brutal och unik. Vi får helt enkelt se hur intresset blir över klockan..
Ingen galen snubbe med borrmaskin ännu, tack o lov... :)

För bövelen vad jag har lust att dricka sprit ikväll...
image.png
...och nu är det inhandlat till allas stora förfäran !
Förtäres lämpligen med hårdrock på full sprutt :)
Just nu Defenders of the faith med Judas Priest...
image.jpeg

Senast ändrad:
Så länge de inte lämnar tråden så är det kanske ok :) @Nilas har dock förtur om han återfår sitt vett :)
Det tackar jag för :). Blir rastlös och förvirrad även om det jag har är fantastiskt. Märkligt. Är också svag för den så kallade jakten med tillhörande adrenalinpåslag och eufori när nytt vankas. Njut nu av och var rädd om dessa rariteter :).

Det tackar jag för :). Blir rastlös och förvirrad även om det jag har är fantastiskt. Märkligt. Är också svag för den så kallade jakten med tillhörande adrenalinpåslag och eufori när nytt vankas. Njut nu av och var rädd om dessa rariteter :).
Alltså mannen, jag fattar inte varför du ens lade ut dessa 2 skönheter till salu.
Med andra ord: Jag beklagar sorgen.

Alltså en sak fattar jag inte med denna hobby. I min hjärna spökar faktumet om hur i helsike en Daytona (Rolex) från 1960 talet kan inbringa miljonbelopp idag. Vart fan är logiken i detta ? Är det någon i denna tråd som har ett svar på detta ?
Kan det vara så att vissa är lätt indoktrinerade och samtidigt har alldeles för mycket pengar? :D

Tillbaka
Topp