Du borde starta ett parti man kan rösta på!För er som behöver beslutsmässiga stödhjul kommer det här. Det här är olika grader av prima skit! Så dessa borde vara borta innan jag har skrivit färdigt detta brandtal. Är de trots allt inte det så kommer här tre starka skäl varför ni ska smälla spargrisen och slå till NU!
1. De internationella priserna pekar bara åt ett håll. Kollektivet KS är sist i universum att slå på glödlampan. Så Sverige ligger LÅÅÅÅGT i pris. Krydda det med mysiga forumrabatten och ni har två ekonomiska tummar upp.
2. Skicket! Jag har med 100% säkerhet följt tre av dessa individers resa. Och om inte de senaste två ägarna ägnat sig och lack & läder lekar av omfattning med klocka på torde de vara i toppskick med tanke på ålder. Jag har ju alltid jagat premiumexemplar.
3. Det här är en klassiker. Jag skiter i om det var ett gäng nekrofiler som ägde Zodiac när dessa klockor kom. De är underbara. En underbar och kärleksfull homage till den viktigaste tiden för kronografer. Med som sig bör. Två subdials. De kommer alltid finnas plats för en SD chrono i klocklådan.
Frågor på det?
Tar ett skäl till i fall om att.
4. De som kommer på racinglänken. Det är en raritet av rang att överhuvudtaget få tag i en sådan länk idag. Mästerliga.
Det blir fan ett femte bu(n)dord.
5. Bundet! Aaaaaah. Bundet. Bara köp!