• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
För er som behöver beslutsmässiga stödhjul kommer det här. Det här är olika grader av prima skit! Så dessa borde vara borta innan jag har skrivit färdigt detta brandtal. Är de trots allt inte det så kommer här tre starka skäl varför ni ska smälla spargrisen och slå till NU!

1. De internationella priserna pekar bara åt ett håll. Kollektivet KS är sist i universum att slå på glödlampan. Så Sverige ligger LÅÅÅÅGT i pris. Krydda det med mysiga forumrabatten och ni har två ekonomiska tummar upp.
2. Skicket! Jag har med 100% säkerhet följt tre av dessa individers resa. Och om inte de senaste två ägarna ägnat sig och lack & läder lekar av omfattning med klocka på torde de vara i toppskick med tanke på ålder. Jag har ju alltid jagat premiumexemplar.
3. Det här är en klassiker. Jag skiter i om det var ett gäng nekrofiler som ägde Zodiac när dessa klockor kom. De är underbara. En underbar och kärleksfull homage till den viktigaste tiden för kronografer. Med som sig bör. Två subdials. De kommer alltid finnas plats för en SD chrono i klocklådan.

Frågor på det?
Tar ett skäl till i fall om att.
4. De som kommer på racinglänken. Det är en raritet av rang att överhuvudtaget få tag i en sådan länk idag. Mästerliga.
Det blir fan ett femte bu(n)dord.
5. Bundet! Aaaaaah. Bundet. Bara köp!
Du borde starta ett parti man kan rösta på!

”Smicker & skryt. Rock & sprit!”
Episkt!

40mm kan se litet ut ibland. Men bärs förbaskat skönt.
417F19F5-4499-4615-AD38-BB98E63988E9.jpeg

Trevlig helg

Nu har min första kommit och jag är grymt nöjd. Det känns nästan lite tragiskt att jag bara ska sitta hemma i kalsongerna (och klockan) och titta på netflix ikväll, det känns egentligen som att den här klockan skulle förtjäna att gå ut på lokal och visa upp sig, men det får bli i morgon istället.

20180928_205247.jpg
Visst fan blir man lite i steget av den! Det där är en partymaskin. Den har skyddat otaliga av mina paraplydrinkar i sommar från giriga tyskar.
Achtung!

Nu har min första kommit och jag är grymt nöjd. Det känns nästan lite tragiskt att jag bara ska sitta hemma i kalsongerna (och klockan) och titta på netflix ikväll, det känns egentligen som att den här klockan skulle förtjäna att gå ut på lokal och visa upp sig, men det får bli i morgon istället.

20180928_205247.jpg
Grattis till en härlig färgbomb :).

Tillbaka
Topp