Squale är ju 44x51 och 22mm l2l så de är ju ganska likaMan kanske blir lurad av bilderna men 50mm x 44 mm skojar man inte bort. Det i kombination med 20mm ser intressant ut...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Squale är ju 44x51 och 22mm l2l så de är ju ganska likaMan kanske blir lurad av bilderna men 50mm x 44 mm skojar man inte bort. Det i kombination med 20mm ser intressant ut...
![]()
Sant! Man kanske blir lite lurad av den ovala formen.Squale är ju 44x51 och 22mm l2l så de är ju ganska lika
Sen har den ju inga lugs synliga vilket är spännande. Så den kanske känns större på grund av det kan jag tänka migSant! Man kanske blir lite lurad av den ovala formen.
Har för mig jag har sett en eller två i tråden men kan inte komma ihåg vem som var ägare. Kanske @Ahmed ?Sen har den ju inga lugs synliga vilket är spännande. Så den kanske känns större på grund av det kan jag tänka mig
@Ahmed har en, @Eric Jajjamensan P har haft en vet jagHar för mig jag har sett en eller två i tråden men kan inte komma ihåg vem som var ägare. Kanske @Ahmed ?
Vill helst ha originalet dock@Ahmed har en, @Eric Jajjamensan P har haft en vet jag
Sen har den ju inga lugs synliga vilket är spännande. Så den kanske känns större på grund av det kan jag tänka mig
Den är ju dock inte platt på baksidan så den bärs ganska högt om jag minns rätt, eller så har jag drömt dettaIfall den är 50mm i yttermått likt squalen så lär den sitta mycket bättre på mindre handled då den saknar bandhorn och bandet kommer närmare klockan. Vi skulle kunna kolla med Ahmed som har ett fint ex.
Så länge det blir på Island är jag med !Va sägs om att försöka få ihop zodiac GTG!
Simma hit iställetSå länge det blir på Island är jag med !
Jag är på!Va sägs om att försöka få ihop zodiac GTG!
it is true I wished if it was 22mm, but then when I think about the oval shape, 22 will make it more round. 68 is beautiful time piece, I love it, both models are comfortable on rubber or on mesh. Mesh looks much better, but rubber more comfortable. @Azaz you should try one@Ahmed har en, @Eric Jajjamensan P har haft en vet jag
Surprise!! More models, a harder choiceFrån Zodiacs Instagram ;
![]()
![]()
Melonen är fantastiskFrån Zodiacs Instagram ;
![]()
![]()
WOW! Graaldinka för min delDot serien är magisk har en härlig tvåton med jubilee därifrån på 38mm om jag inte minns fel, sen så är ju pepsin en fantastisk klocka också 40mm![]()
Problemet är att man fäster sig för mycket för klockorna. Ärligt talat används den inte supermycket då man börjat få för många om man nu kan ha det...WOW! Graaldinka för min del. Om du någonsin går i säljtankar finns här en intresserad
![]()
PANG PANG! Bilder för helvete!
oy oy oy, here it comes the beautiful Olympus congrats, @Eric Jajjamensan P please put a picture showing more the size on the wrist, I'm attempted by this one, but it looked a bit small to me.
Snyggt! Har varit sugen på en sådan länge men just formen på boetten har hållt mig undan. Men den ser ju fantastiskt ut! Mer bilder!