• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Man kanske blir lurad av bilderna men 50mm x 44 mm skojar man inte bort. Det i kombination med 20mm ser intressant ut...
ZO9502_main.jpg
Squale är ju 44x51 och 22mm l2l så de är ju ganska lika

Sen har den ju inga lugs synliga vilket är spännande. Så den kanske känns större på grund av det kan jag tänka mig

Ifall den är 50mm i yttermått likt squalen så lär den sitta mycket bättre på mindre handled då den saknar bandhorn och bandet kommer närmare klockan. Vi skulle kunna kolla med Ahmed som har ett fint ex.

Ifall den är 50mm i yttermått likt squalen så lär den sitta mycket bättre på mindre handled då den saknar bandhorn och bandet kommer närmare klockan. Vi skulle kunna kolla med Ahmed som har ett fint ex.
Den är ju dock inte platt på baksidan så den bärs ganska högt om jag minns rätt, eller så har jag drömt detta

Tillbaka
Topp