Klassisk! Snygg den där.På väg in i möte. Mer kommer. Men upplevs ingalunda som superliten....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klassisk! Snygg den där.På väg in i möte. Mer kommer. Men upplevs ingalunda som superliten....![]()
Hoppas på många bra bilderNu är min nya ZO9266 i Sverige. Beräknas landa in på torsdag så skall se om den blir kvar eller får lämna efter att ha sett den in the flesh!
![]()
![]()
bombard us with pictures when you get itNu är min nya ZO9266 i Sverige. Beräknas landa in på torsdag så skall se om den blir kvar eller får lämna efter att ha sett den in the flesh!
![]()
![]()
Hoppas på många bra bilder![]()
Will do!bombard us with pictures when you get it
Får den lämna så är jag intresseradNu är min nya ZO9266 i Sverige. Beräknas landa in på torsdag så skall se om den blir kvar eller får lämna efter att ha sett den in the flesh!
![]()
![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Ett försök att fånga returen på tavlan!![]()
![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Grattis å välkommen!
När, var, hur?
Nästan störigt snyggMÅRRON!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är så snygg den rackarn'...Stort grattis och välkommen.Ett försök att fånga texturen på tavlan!![]()
![]()
Du kommer bli sjukt nöjd, det är jag helt övertygad om.Nu är min nya ZO9266 i Sverige. Beräknas landa in på torsdag så skall se om den blir kvar eller får lämna efter att ha sett den in the flesh!
![]()
![]()
Den är så snygg den rackarn'...Stort grattis och välkommen.
Very, hairy, scary, LarryIt’s all about the dial.
![]()
hhahahaVery, hairy, scary, Larry![]()
Läskigt tidigt att åka buss...iofs alltid läskigt att åka bussDet enda som gör att man klarar av bussjäkeln på morgonen...
![]()
NejAllt man behöver?![]()
Ha, ha, ha
Olymposen blev riktigt bra på stretchy stretchy länken måste jag dock sägaAllt man behöver?![]()
Du får dra den lite i gruset så slitaget mellan klocka och länk jämnar ut sigAllt man behöver?![]()
Klart man får det med en sån stilig klockaFår man vara med här? Vill bara visa upp att denna inte lämnar tråden.![]()