Grattis! Grönt är skönt. Svårt att motstå av någon anledningFasiken jag skulle ju sälja klockor, inte köpa fler...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Grönt är skönt. Svårt att motstå av någon anledningFasiken jag skulle ju sälja klockor, inte köpa fler...
![]()
Ja gillar den starktGrattis! Grönt är skönt. Svårt att motstå av någon anledning.
Riktigt trevligGrattis! Grönt är skönt. Svårt att motstå av någon anledning.
The first real dark day in the winter. I will motivate you with this sweet green candy
![]()
Me want Hulk!Fasiken jag skulle ju sälja klockor, inte köpa fler...
![]()
Bra bandJa gillar den starkt
Riktigt trevlig
![]()
Tack själv! Visste att ni skulle klickaTack Eric
![]()
Haha...ye luckyAcording to Eric, this red band is really hard to get, i must be lucky.
Time for a change
![]()
How the fuck did you get that!!!Results
![]()
hahaha, I told you I must be very lucky, no other explanationHow the fuck did you get that!!!
Gotta hand it to ya though...looks damn goodResults
![]()
I hope i can find a 22mm now for my red sea dragonGotta hand it to ya though...looks damn good
Snygg! Troligen var det han! Och välkommen till forumets bästa tråd!Hoppar in här som ny medlem med mitt traderafynd. Tror det är av trådchefen jag köpte dinkan..
Här är min lite mer diskretaTack! Gillar den som f-n! Köpte en till också och den var trevlig och så men blev svår att matcha till jobbklädsel. Den gick därför vidare..
Snyggt. Välkommen in i värmen.Hoppar in här som ny medlem med mitt traderafynd. Tror det är av trådchefen jag köpte dinkan..
Fan vad kul ggr 2.Hoppar in här som ny medlem med mitt traderafynd. Tror det är av trådchefen jag köpte dinkan..
Den där är inte o leka med! Önskar verkligen att Zodiac gjorde dessa modeller med nya automatiska urverken. Då hade det definitivt blivit ett köp. Fast jag kanske ska ta och kringå min verk-preferens och satsa på en iallafall. Vem vet? Den kanske är så bra att jag inte bryr mig om urverket...Här är min lite mer diskreta![]()
Absolutely marvelous combo.Results
![]()
thanks EricAbsolutely marvelous combo.
I do not envy you...
... much...
Funderar på att avyttra den om du är sugen!Den där är inte o leka med! Önskar verkligen att Zodiac gjorde dessa modeller med nya automatiska urverken. Då hade det definitivt blivit ett köp. Fast jag kanske ska ta och kringå min verk-preferens och satsa på en iallafall. Vem vet? Den kanske är så bra att jag inte bryr mig om urverket...
Hmm, ja jag PM:ar ifall det blir någotFunderar på att avyttra den om du är sugen!