Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda vid olika tillfällen beroende på humör.Beslutångest! Läder eller stål?![]()
![]()
Stålkläder på besten. Läder känns ungefär som Leif GW Person i frackBeslutångest! Läder eller stål?![]()
![]()
Ligger ju en på k/s nu![]()
Nu blir det ju extra intressant, får både vänta för att se en recension och om du blir biten av sjukdomen.
Haha jaNu blir det ju extra intressant, får både vänta för att se en recension och om du blir biten av sjukdomen.
Snyggt!! Bara att köpa.
Skulle vilja säga att det är väldigt lika. Iallafall boetterna. Men bandhornen på Zodiac:en är ju en bra bit längre.Hur bärs den där jämfört med din gaml SMPc?
Skulle vilja säga att det är väldigt lika. Iallafall boetterna. Men bandhornen på Zodiac:en är ju en bra bit längre.
I sure feel motivatedThe first real dark day in the winter. I will motivate you with this sweet green candy
![]()
Alltid trevligt med lite förtur. Regler? Här inne är vi outlawsMan ska ju inte slänga upp säljesannonser här men alltid kul om det är en aktiv Zodiacer som köper!
Har några 20mm Zodiacgummiband över. En saknar ett Zodiacspänne, resten har Zodiacspänne. Bra originalband!
600kr för alla tre och vanligt porto bjuder jag på.
![]()
![]()
Grattis! Den växer i mina ögon. Riktigt braTack Eric
![]()
Nice!Tack Eric
![]()
Mycket bra! Grattis!Tack Eric
![]()
Sweeterzzz...Grattis!Tack Eric
![]()
Ser lättplockad ut, gillar det tjocka lädret. To buy, to buyDen har blivit lite av en go to klocka på sistone...
![]()
Haha, men grönt är ju sköntFasiken jag skulle ju sälja klockor, inte köpa fler...
![]()
Den är ball den där"Love is Blue"
![]()