Vartfaen håller ni hus, ni alla som goes bananas över mitt drickande ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
That is fantastic! Congrats!!Impression about the first grandrally in the thread?
![]()
Automatic or Quartz ?That is fantastic! Congrats!!
QuartzAutomatic or Quartz ?
Det är nog bara att hojta till när du/ni känner att det är läge. Säkerligen någon i tråden som är på flipp humör.Känner precis likadant! Kommer nog vilja ge mig själv en chrono i julklapp men för tillfället är det tomt i bössan...![]()
Which I personally think is a tiny bit of shame...
Försvinner gör dom ju inte. Stannar dom inte i tråden så hittar de nya ägarna snart hit...för det mesta.Jag har (tyvärr) köpstopp fram till årsskiftet. Tycker det är (iaf) semi-sorgligt att se alla fina klockor försvinna ut i oblivion.
You're probably rightExactly, but for the price I think the strategy is to make this model an alternative to the sea dragon chrono quartz
Jag håller tummarna för det!Det är nog bara att hojta till när du/ni känner att det är läge. Säkerligen någon i tråden som är på flipp humör.
hahah it is not me
Haha yeah I didn't think it was you...he has far too little hair on his handshahah it is not meif you mean the man, if you talk about the model, it is the one I like the less between all dial colors.
hahaha, I can't stop laughing hahahahahHaha yeah I didn't think it was you...he has far too little hair on his hands![]()
Det gröna är riktigt snyggtTestade lite olika straps igår![]()
![]()
![]()
![]()
Vackert!Morrn morrn!
![]()
Quartz rules. Bara att släppa prestigen och köra.Which I personally think is a tiny bit of shame...![]()
Har egentligen inget emot quartz per se men det är något med känslan i ett automatiskt verk som tilltalar mig mer.Quartz rules. Bara att släppa prestigen och köra.
Kalas!
Toppen!