Bra där!Snart får man posta här igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där!Snart får man posta här igen![]()
Kom ut en rolig på tratten som ser ut att vara i bra skick, kunde inte stå emot..Wazz up?
Man ska inte stå emot. Man ska köra!Kom ut en rolig på tratten som ser ut att vara i bra skick, kunde inte stå emot..
Ja vafan, fullt ös!Man ska inte stå emot. Man ska köra!
Spännande!Ja vafan, fullt ös!
Vaaaafaaaan, hur har inte jag sett den tidigare??? Sinnessjuka färgerDe är sjukt bra...![]()
Cinnamon låter bra, eller hur?Vaaaafaaaan, hur har inte jag sett den tidigare??? Sinnessjuka färger
Helt på kanelen kan man kanske sägaCinnamon låter bra, eller hur?
Har mod klådan satt i igen?
Zodiac kan det här med färgsättning. Grymt bra!Kanel och djuphavsblått...![]()
White wolf?
NoWhite wolf?
Second guess is sw68 ltdNo, something I wanted to get since a while
Second guess is sw68 ltd
Uhoh...remember the talk we had about the couch?
That package seems a bit small for a new couch pillow....No, something I wanted to get since a while
NICE! Enjoy your couch...
Hahahah, I’m sleeping on it right now haha.Uhoh...remember the talk we had about the couch?
Ooo Nice! Congrats!
ThanksOoo Nice! Congrats!
Good choice! Nice watch and a decent couch isn’t that bad! CongratsHahahah, I’m sleeping on it right now haha.
I love my couchGood choice! Nice watch and a decent couch isn’t that bad! Congrats![]()
congrats, really nice watchIdag kom ett skepp lastat med ett ur från @1965ek.
Bra inpackat, men postnord hade ändå lyckats mosa ena hörnet på lådan. Som tur var så var innehållet fortfarande intakt.
Jag har haft många olika klockor innan (Bla. Rolex, Omega, Panerai mfl), men aldrig provat Zodiac. Just denna klockan var nog ett spontanköp tror jag eftersom jag verkligen gillar hur den ser ut. Men jag har spanat på Zodiac förr
Här kommer några första intryck i alla fall.
Boett, tavla, visare och insert. Wow! Klockan är bra mycket finare att titta på i verkligheten än på bilderna. Allt känns väldigt gediget och jämför jag med dom lite dyrare klockorna så tycker jag inte denna på något sätt känns sämre. Verkligen imponerad! Kronan har dock lite problem att hitta sina gängor när skall skruvas på igen, men vilken Rolle har inte samma problem ?Rotorn i den väsnas också lite. Men å andar sidan låter den ändå mindre än min gamla Omega
Länken är även den helt ok. Jag gillar spännet och att den fjädrar.
Skall bära den nu i några dagar/veckor och se hur den känns efter ett tag. Storleken är föresten även helt perfekt och bärs helt klart mindre än en 40:a, vilket jag ser som ett stort plus.
Och nu några bilder från paketöppningen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis till ett kanonköp och tack för en trevlig affär!Idag kom ett skepp lastat med ett ur från @1965ek.
Bra inpackat, men postnord hade ändå lyckats mosa ena hörnet på lådan. Som tur var så var innehållet fortfarande intakt.
Jag har haft många olika klockor innan (Bla. Rolex, Omega, Panerai mfl), men aldrig provat Zodiac. Just denna klockan var nog ett spontanköp tror jag eftersom jag verkligen gillar hur den ser ut. Men jag har spanat på Zodiac förr
Här kommer några första intryck i alla fall.
Boett, tavla, visare och insert. Wow! Klockan är bra mycket finare att titta på i verkligheten än på bilderna. Allt känns väldigt gediget och jämför jag med dom lite dyrare klockorna så tycker jag inte denna på något sätt känns sämre, trot ett lägre pris. Verkligen imponerad! Kronan har dock lite problem att hitta sina gängor när skall skruvas på igen, men vilken Rolle har inte samma problem ?Rotorn i den väsnas också lite. Men å andar sidan låter den ändå mindre än min gamla Omega
Länken är även den helt ok. Kanske lite vassa kanter, men det är väl en vanesak ? Jag gillar spännet och att den fjädrar, men jag hade ändå gärna sett att den hade någon form av micro justering.
Skall bära den nu i några dagar/veckor och se hur den känns efter ett tag. Storleken är föresten även helt perfekt och bärs helt klart mindre än en 40:a, vilket jag ser som ett stort plus.
Och nu några bilder från paketöppningen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()