Morotsmannen
Silver
Thankyoudet är bara för förbeställning
http://www.topperjewelers.com/?p=blog&article=zodiac-sea-wolf-topper-edition-series-ii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thankyoudet är bara för förbeställning
http://www.topperjewelers.com/?p=blog&article=zodiac-sea-wolf-topper-edition-series-ii
det är bara för förbeställning
En skin behöver du!Börjar bli tomt på Zodiacs i klocklådan (Red Dot längst till höger är till salu). Kanske bäst man fyller på!
Några bra förslag där ute i stugorna?
![]()
Ja det känns nästan som det naturligaste steget. Ingen som är sugen på att byta sin skin mot min Red Dot plus cash?En skin behöver du!![]()
Olympos!Börjar bli tomt på Zodiacs i klocklådan (Red Dot längst till höger är till salu). Kanske bäst man fyller på!
![]()
Compression, Skindiver och Olympos är nog det närmsta man kan komma en perfekt trippel.Olympos!
Olympos ser magnifik ut men har inte riktigt köpt den spektakulära boetten.Olympos!
Något utan bezel hade jag satsat på. Sea Dragon, ZO7005 (VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!) eller Olympos. Skulle ge balans åt samlingen.Börjar bli tomt på Zodiacs i klocklådan (Red Dot längst till höger är till salu). Kanske bäst man fyller på!
![]()
Och behåll din red dot! Är det samma boettt som Heuer 1000 kan jag förmedla kontakt för att få den servad...Olympos!
Red Doten är en riktigt fin klocka och enligt mig väldigt bra åldrad. Tyvärr har den dock hamnat utanför rotationen och då känns det bara fånigt att ha kvar den. Bättre att någon annan får njuta av den istället för att jag ska sitta och trycka på den. Klockor ska användasOch behåll din red dot! Är det samma boettt som Heuer 1000 kan jag förmedla kontakt för att få den servad...
VÄRLDENS.SNYGGASTE.KLOCKAGo helg! Jag slickar såren efter potent AW. Tur att man kan luta dig mot stabil Desert Master.![]()
Hade det varit index istället för arabiska siffror så kanske jag kunnat hålla med. Länk, boet & tavla är väldigt bra men arabiska siffror? Nja... övertyga mig gärna om att jag har fel.VÄRLDENS.SNYGGASTE.KLOCKA
It’s a thingHade det varit index istället för arabiska siffror så kanske jag kunnat hålla med. Länk, boet & tavla är väldigt bra men arabiska siffror? Nja... övertyga mig gärna om att jag har fel.
Joinar nästa veckaVintage tror jag hamna jag fel nu eller ?![]()
Måste vara dan vackraste alla gångerDet här en annan tar på mig många gånger 2 min sen tillbaks i lådan liksom för fin att användas![]()
Chronografer kör jag heuer för deras historia inom racing kännsliksom rättOch den här en av mina favoriter min sub lagom storlek.![]()
En skin behöver du!![]()
...och som av en händelse så ligger det en ute till saluBörjar bli tomt på Zodiacs i klocklådan (Red Dot längst till höger är till salu). Kanske bäst man fyller på!
![]()
Behöver det sägas att grönt är skönt?Får nog bli en Zodiac idag
Var väldigt skeptisk till den gröna färgen i början men insett att det är den Zodiacen som jag använt mest den senaste tiden.
![]()
HahaVÄRLDENS.SNYGGASTE.KLOCKA
Riktigt bra med silvertavla och TT länk måste jag sägaBatteri byte på den här nu och de kan jag säga det här är kvalite.![]()
Kan bara hålla med...den är fantastiskOch den här en av mina favoriter min sub lagom storlek.![]()
I want one now..This should be super rare. Sea wolf 36.5mm case
![]()