Nice kombo, vad tycker du om armillanatot? (Om jag ser rätt..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice kombo, vad tycker du om armillanatot? (Om jag ser rätt..)
Jäkligt bra dykarduo.
Och sjukt bra trippel!Kolla vem jag sprang på...
Kalas!Nice kombo, vad tycker du om armillanatot? (Om jag ser rätt..)
För att klargöra lite...jag sprang på dessa tre och för den observante så var "Världens snyggaste klocka " med Den blå följde med mig hem. Tack för en trevlig F2F @Eric Jajjamensan PKolla vem jag sprang på...
Grattis. Den blå tavlan till ett ljust läder är en fröjd för mina ögon.För att klargöra lite...jag sprang på dessa tre och för den observante så var "Världens snyggaste klocka " med Den blå följde med mig hem. Tack för en trevlig F2F @Eric Jajjamensan P
Skitkul! Ett balanserat samtal om livet, föräldraskapet och...För att klargöra lite...jag sprang på dessa tre och för den observante så var "Världens snyggaste klocka " med Den blå följde med mig hem. Tack för en trevlig F2F @Eric Jajjamensan P
Du kommer också tillbaka starkare!Min enda Z just nu så det enda jag kan bidra med för tillfället.
Packers sparkade sin coach efter förlusten i söndags. Vi kommer tillbaka starkare!
Du ska ju förvalta min ttkrono också, det är sen gammaltMin enda Z just nu så det enda jag kan bidra med för tillfället.
Packers sparkade sin coach efter förlusten i söndags. Vi kommer tillbaka starkare!
Ja den går fan inte av för hackorOch sjukt bra trippel!
Ja visst är det bra!Grattis. Den blå tavlan till ett ljust läder är en fröjd för mina ögon.
Haha ja precis. Ses lär vi ju göra.Skitkul! Ett balanserat samtal om livet, föräldraskapet och...
Äh, vi snackade bara Zodiac och forumskvaller.
Vi ses!
Jasså minsannFan vad trött jag blir... Noterar att oblyg oportunist köper 9902 för 4’ och sedan lägger ut den för 7’ någon dag senare på samma KS. Hur tänkte han där?
Haha trodde faktiskt att det var en annan person...Jasså minsann
Den omtalade KS-andan...........Fan vad trött jag blir... Noterar att oblyg oportunist köper 9902 för 4’ och sedan lägger ut den för 7’ någon dag senare på samma KS. Hur tänkte han där?
Du ska ju förvalta min ttkrono också, det är sen gammalt
Länka gärna till annonsen om du orkar.Fan vad trött jag blir... Noterar att oblyg oportunist köper 9902 för 4’ och sedan lägger ut den för 7’ någon dag senare på samma KS. Hur tänkte han där?
Snart. Ska bara få bekräftat att jag inte far med osanning. Med det är en mycket kvalificerad gissning.Länka gärna till annonsen om du orkar.
En tt i stål/guld behöver jag men jag vill även ha nått i brons. Har Z nått i brons?Du ska ju förvalta min ttkrono också, det är sen gammalt
En tt i stål/guld behöver jag men jag vill även ha nått i brons. Har Z nått i brons?
Sweet! Men är det brons?
Vet dock inte hur lätta de är att få tag i, tror den är limited
9505 var namnet. Tror det är ganska smal chans på den. Tyvärr...Vet dock inte hur lätta de är att få tag i, tror den är limited
Inte som du tänkte men...En tt i stål/guld behöver jag men jag vill även ha nått i brons. Har Z nått i brons?
Lite lätt sunkigt kan jag känna...Nu är det bekräftat av @Svanis115 att säljare i denna annons köpte av honom. Här är nya annonsen.
https://klocksnack.se/threads/liten-samling-säljs-av.103198/#post-2612800