• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

OnePhat

Rolex
2-Faktor
När jag är färdig fastighetsmäklare är risken hög att jag fått konformitetsviruset. Börjat kamma håret bakåt, snegla på att köpa mig en Breitling och fylla kaffebordet med Café Magazin.
Vissa (många) kurskollegor (från Stockholm) är riktiga seriefigurer baserade på infriade fördomar.
Roligt än så länge... Men man vet aldrig...
Pfffft..."Breitling"
Skulle påriktigt aldrig köpa något av någon med en Breitling på armen...en deal breaker
 
  • Like
Reactions: SdV
Ha... Du tror...
Jag trodde att det skulle vara du om någon, som visste att bli drogfri inte går...

Men visst allt utom vad som är på armen kan förändras...
Jag har en Sea Wolf tatuerad på armen.
My friend. Det är the point of no return. Jag har bara inte tiden just nu. Är bara glad att tråden tickar på ändå. Fast ibland skulle den behöva några linor ladd.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
När jag är färdig fastighetsmäklare är risken hög att jag fått konformitetsviruset. Börjat kamma håret bakåt, snegla på att köpa mig en Breitling och fylla kaffebordet med Café Magazin.
Vissa (många) kurskollegor (från Stockholm) är riktiga seriefigurer baserade på infriade fördomar.
Roligt än så länge... Men man vet aldrig...
Bratte är ju lugnt, en 90-tals chronomat eller en gul Avenger är bara härligt men om du sneglar åt Rolex-hållet är du körd. Fetkörd och lurad.
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
När jag är färdig fastighetsmäklare är risken hög att jag fått konformitetsviruset. Börjat kamma håret bakåt, snegla på att köpa mig en Breitling och fylla kaffebordet med Café Magazin.
Vissa (många) kurskollegor (från Stockholm) är riktiga seriefigurer baserade på infriade fördomar.
Roligt än så länge... Men man vet aldrig...
Hur mycket har du kvar nu på utbildningen?
Förväntar mig zodiackataloger på dina visningar sen
 

Daniel80

Cartier
Äntligen en länk som passar.... typ.
20190504_104617.jpg

Bästa jag hittat om man inte har en gammal Rolle-länk liggandes. Tittar man inte så noga så funkar det, vilket är tillräckligt för mig och min Zodie.
 
Om det är något du inte ska vara orolig över är det väl att sälja?? Formulera en mening som får än att se med dina ögon har du väl gjort sedan barnsben?
Jajjamensan mindtrick menar du? Jag satsar mer på att hårdgallra bort nötterna. Är det något jag utvecklad med ökad ålder så är det att hitta och skrämma bort de krångliga jävlarna. Pågår as we speak på ett K&S nära dig.
 
Topp