Gringubben
Basic
Undratro om det inte är en sådan härVad var det för länk? Det är verkligen den bästa kombon jag sett.
https://www.watchgecko.com/geckota-kirkstead-stainless-steel-watch-strap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undratro om det inte är en sådan härVad var det för länk? Det är verkligen den bästa kombon jag sett.
ZåldVad händer? Det är ju zommar och zöndag.. alla zoddar ligger i vila efter midsommar?..
![]()
Helt tomt på zoddar i lådan???
Nejdå, en spar jag. Snart är det ny NFL-säsong och då åker Packers-Zodiacen på igen på söndagarna.Helt tomt på zoddar i lådan???
Skönt att höra, vart orolig där...Nejdå, en spar jag. Snart är det ny NFL-säsong och då åker Packers-Zodiacen på igen på söndagarna.
Självklart, zodden väckte en för två timmar sedan...Gomorron är ni riktigt vaken än?
![]()
Grymt! Var det Klockmaster som löste det?Med på resa till Spanien, tät och fin
![]()
Yes sir! J Sandin vägradeGrymt! Var det Klockmaster som löste det?
Urisen där är riktigt duktig och trevligYes sir! J Sandin vägrade![]()
Tack för tipset! Bara 100kr dessutomUrisen där är riktigt duktig och trevlig![]()
Snygg![]()
Tur att man har en zommar klocka iaf även om vädret är skit...
Min Z hälsar!Jag tror att denna bagatell värmer som mest när det är mulet ..
![]()
![]()
Min Z hälsar!
Min Zodiac hälsar också, från ett mulet Hälsingland
![]()
En sån jäkla fläskläpp den där![]()
Tur att man har en zommar klocka iaf även om vädret är skit...
Tack den är faktiskt ganska tjusig
EnigEn sån jäkla fläskläpp den där
Inte om det ändå är semester snart! Då spelar ju inte dagarna någon rollSnart semester
![]()
Japp jag borde ställa datumet också....