Helt rätt!Inte om det ändå är semester snart! Då spelar ju inte dagarna någon roll![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt!Inte om det ändå är semester snart! Då spelar ju inte dagarna någon roll![]()
Snygg!Snart semester
![]()
Japp jag borde ställa datumet också....
Det är zodden som har gjort det alltså! Jag har inte förstått det tidigare..Med Zodiac'en på så är man lite högre upp än andra.
![]()
Låter kul!Zodiac gtg. Har hört att det har diskuterats tidigare, men inte kommit till skott. Vet att de flesta verkar bo i spridda skurar. Men hur många skulle egentligen vara intresserade att mötas upp för en zodiac-gtg?
Låter väl trevligt...Zodiac gtg. Har hört att det har diskuterats tidigare, men inte kommit till skott. Vet att de flesta verkar bo i spridda skurar. Men hur många skulle egentligen vara intresserade att mötas upp för en zodiac-gtg?
Dubbelpipigt är ett måste. Så två klockor får du välja.Låter väl trevligt...
Frågan är väl mest vilken klocka man ska stila med![]()
Dubbelpipigt är ett måste. Så två klockor får du välja.
Så vi som bara råkar ha en stycken Zodiac får alltså köpa en till.
Det skulle vara trevligt med en Zodiac träff, om det passar med tid/ort.
![]()
Visst var det en bagatell jag hade förra sommaren men det var en lime-bagatell. Saknar den emellanåtVad var det för länk? Det är verkligen den bästa kombon jag sett.
Fan va bra!Sommar vibbar i tråden. Balanserar upp det med lite svart
![]()
Fin!![]()
Ha en trevlig helg Ladz!
Hahaah niceGratis v-wolf "tatuering"
![]()
Trevlig söndag Zodies![]()
Nu vet jag varför enhjulingen kom framTrevlig zöndag!
![]()