• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Master J

Audemars
2-Faktor
40 and 44mm on the same picture
62D3EDB1-1FA4-489E-93B1-717C0C898EE9.jpeg

1 for the ladies and 1 for real men ;)
 

Hans Beck

Cartier
Slog till lite spontant på en Zodiac Red Dot Quartz på 42mm, full set. Originallänk. Trycktestad 100m. Fanns en sådan här på KS för något år sedan som "got away". Nu är den min.
Lite nyfiken på vad ni tror priset på en sådan är? Jag tror jag fick ett bra pris tack vare andra omständigheter än klockan (lite bytes mm) men ibland är priset oförtjänt lågt på quartz.


91720580-a802-4595-b67a-a8848ea5631e.JPG
 
Senast ändrad:

Master J

Audemars
2-Faktor
Slog till lite spontant på en Zodiac Red Dot Quartz på 42mm, full set. Originallänk. Trycktestad 100m. Fanns en sådan här på KS för något år sedan som "got away". Nu är den min.
Lite nyfiken på vad ni tror priset på en sådan är? Jag tror jag fick ett bra pris tack vare andra omständigheter än klockan (lite bytes mm) men ibland är priset oförtjänt lågt på quartz.


91720580-a802-4595-b67a-a8848ea5631e.JPG

Är den verkligen 42mm +krona?
Då betingar den säkerligen ett högre värde...
 
Topp