Skär i hjärtat lite, men denna Gulfen ligger uppe om någon skulle vara sugen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig fredag & helg!Trevlig fredag och helg alla Zodies!
Dags att åka tillbaka till jobbet och avverka sista timmarna på arbetsveckan
![]()
Trevlig fredag & helg!
![]()
Efter alla Zodiac jag haft så tror jag att jag hittat en bra kombination som passar mig:Den är så oerhört fin, i mina ögon en av Zodiacs bästa!
Alla element på tavlan utgör enligt mig en perfekt kombination.
Den gröna du precis fick hem otroligt bra den också!![]()
Klass på det utbudet!Efter alla Zodiac jag haft så tror jag att jag hittat en bra kombination som passar mig:
![]()
![]()
![]()
![]()
Efter alla Zodiac jag haft så tror jag att jag hittat en bra kombination som passar mig:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har möjligen några hemma! Kan kika ikväll!Någon i tråden som har ett 20mm Zodiac-spänne till salu?
Typ enligt nedan
![]()
Tack, det vore väldigt snälltJag har möjligen några hemma! Kan kika ikväll!
Vi älskar bilder.....Tjena allihopa! Lurkat på tråden ett tag och varit Zodiac-ägare sedan juni. Tänkte reka om det finns köpintresse för ZO9266an. Kan bifoga bilder om intresse finns
Grymt fin klocka!Då bjussar jag på några bilder från tiden när det fortfarande var ljust på dagarnap
Really cool, congratulations!Was looking for the aviator with retrograde dates for a while now. Finally it’s on my hand.
![]()
The oceanaire chrono quartz really looks better than the picture, you can feel the quality.
![]()
![]()
Det var länge sedan denna fick lite tid på armen, det är synd då den är riktigt trevlig!
![]()
Hahaha, det är ett alternativ. Men har inte kommit dit ännu.Om du vill ge den mer armtid så kan du sälja den till mej... jag utlovar minst 8 dygn/månad![]()
tack, merci, thanks, grazie, dankeReally cool, congratulations!
Tyvärr hade inte @Azaz något spänne i 20mm så om någon annan har en till salu vore kanon!Tack, det vore väldigt snällt![]()
Tyvärr hade inte @Azaz något spänne i 20mm så om någon annan har en till salu vore kanon!
Säg till när du säljer den vänstraHöstbild
![]()
I can take the astrographicTake one
![]()