Tackar! Inte bestämt mig om den får stanna eller ska lämna plats till en ytterligare Panerai eller Tuna.
... ... ... Alltså att byta ut denna för ännu en till Panerai... Är ju.. hur ska man säga det .. .. löjligt? Och en tuna vore väl lite tråkigt jämfört mot zodden? En tuna är riktigt bra, men zodden är ännu bättre tyvärr.
hehe. Tror inte jag kommer att behålla så om ngn i tråden vill ta över så pma mig. Annars lägger jag ut en annons senare.
I julklappsletandet råkade jag snubbla in på en sida som säljer bland annat kortlekar, trolleritrick mm. Denna lek var dock restad.. lite kul ändå trevlig helg! Edit: Kan va kul för som bakgrund till framtida foton på de magiska klockorna
Hoppas att jag inte förstör för någon här, men det finns fin saker hos kaplans just nu. https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3664/vara/1595182
Du vet en svart V-wolf är en schysst klocka, men en superman eller hulk V-Wolf är en dröm av färg, flärd och coolhet
Ett garantikort och trasigt 24mm tropic (spännet är fint) bortskänktes mot porto och om det finns, ett bandbytarverktyg
Days retrograde, looks like in airplane or an old ampere-metere. Simple and sophisticated at the same time.