Ahmed
Silver
you are one step close with the jubileeNeed one
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
you are one step close with the jubileeNeed one
Grattis till en fin dinka!Hade ingen möjlighet att inviga den i helgen, men idag blev det äntligen premiär för nytillskottet i min Zodiac-familj, känner mig orimligt nöjd
Än en gång, stort tack till @JonasUppsala för en jättetrevlig och smidig affär!
Grattis till en fin dinka!
Det är bra detBandet luktar fortfarande vanilj...
NEJ!Det är bra det
Vanilj, jordgubb och choklad. Finns inte mycket som är bättre
Vad är skillnaden mot min Ses Dragon zo2245? Tycker dom verkar lika vid Googling.Någon som är sugen på att plocka upp min rosa sea dragon z02231?
tror det handlar om färgdetaljer på tavlan, men minns ärligt talat inte. Dra ett mail till zodiac får du svar och bilderVad är skillnaden mot min Ses Dragon zo2245? Tycker dom verkar lika vid Googling.
Någon som är sugen på att plocka upp min rosa sea dragon z02231?
Vad är skillnaden mot min Ses Dragon zo2245? Tycker dom verkar lika vid Googling.
@Ahmed, @JonasUppsala eller @Eric Jajjamensan P kanske sitter på lösningen.tror det handlar om färgdetaljer på tavlan, men minns ärligt talat inte. Dra ett mail till zodiac får du svar och bilder
There is couple of models@Ahmed, @JonasUppsala eller @Eric Jajjamensan P kanske sitter på lösningen.
Man kan ju inte ha för många rosa Zodiac's har ju "bara" 2.
@Ahmed, @JonasUppsala eller @Eric Jajjamensan P kanske sitter på lösningen.
Man kan ju inte ha för många rosa Zodiac's har ju "bara" 2.
There is couple of models
ZO2269
ZO2295
Zs2923
ZO4203
ZS2268
ZO2804
yes but 38mm ZS2923
yes but 38mm ZS2923
really rare the 38mm chrono, I think they were not sold as much as the 42mm.Wow... "ZS" det har jag aldrig sett förut...?
I morgon... kommer något nytt