Ahmed
Silver
Great picture love itMina fantastic 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Great picture love itMina fantastic 4
Mina fantastic 4
Inte helt säker på hur det ligger till med just den reffen, men bagatellerna har olika ref beroende på vilket band de såldes med.@Ahmed, @JonasUppsala eller @Eric Jajjamensan P kanske sitter på lösningen.
Man kan ju inte ha för många rosa Zodiac's har ju "bara" 2.
Cheers! Ny profilbildGreat picture love it
Du har bra smak, kommer försöka ge mig på att samla alla när jag har tid och pengar för det. Vissa verkar ju bli svårare och svårare att hitta.Jag har precis dom 4 jag också
- Hulk
- Superman
- Gulf
- Svart
Du har bra smak, kommer försöka ge mig på att samla alla när jag har tid och pengar för det. Vissa verkar ju bli svårare och svårare att hitta.
yeah the orange is really hard to get either in Oceanaire or V-wolf, and they are bloody expensive.Ja, tack det samma
Jag är dock tveksam på att samla fler... resten är inte så snygga... möjligen den vita @Ahmed har.
Hade möjlighet att köpa en orange, men den var dyr och jag tycker inte V-wolfen gör sej så bra i orange.. är nåt med nyansen.
Vill man ha orange är nog oceanaire ett bättre val...
Nytt nytt eller nytt?Då postar jag nytt på lördag...eller söndag, förhoppningsvis.
Nytt nytt. New blood.Nytt nytt eller nytt?
Nytt nytt. New blood.
Den kom idag...fotad och klar...
Tänkte vänta...men....here goes...BILDER!
Riktigt finAldrig sett en sådan här ute i vildmarken förut. Fullset också...
Aldrig sett en sådan här ute i vildmarken förut. Fullset också...
Nice!Aldrig sett en sådan här ute i vildmarken förut. Fullset också...
Klipp uppe snart...
Aldrig sett en sådan här ute i vildmarken förut. Fullset också...
haha, I was sure you bought that one, that was expensive but really good condition, congrats
Fantastiskt
Tror jag aldrig sett den tidigare med orange tavla, stort grattis Jonas, oerhört fin!