Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig komboNu så. Framme vid Husqvarna vart hon glad
Tjusigt du skulle ha nåt orange skulle den matcha cykelnNu så. Framme vid Husqvarna vart hon glad
Fanns ett antal motorsågar och gräsklippare som fick mig och tänka samma sakTjusigt du skulle ha nåt orange skulle den matcha cykeln
Tackar tycker att det är svårt att misslyckas med den klockanHärlig kombo
Did you pick it up from eBay?What about this one, really rare, didn't seen any in the thread. An orange V wolf.
Yes but still didn’t got itDid you pick it up from eBay?
Yes but still didn’t got it
Might be this oneEric sold one to someone in the thread not sure if he has or still own one.
Me too, I will bring it to youI dont know... maybe... looking forward to see it in your pictures or irl.
haha yeah that oneMight be this one
Here it’s the orange V wolf. It’s NOS, hated removing the protection sticker.
Thanks a lot, It will be perfect for summer, I was lucky enough to find also an original Zodiac strap in orange. I will see how it will look like mixed with the orange dial. The steel Jubilee is also an option I will try that tooWow, congratulations Ahmed!
What a beautiful piece! I think the V-wolf looks amazing in orange
Looking forward to see a picture when it's on your wrist as well
Thanks a lot, It will be perfect for summer, I was lucky enough to find also an original Zodiac strap in orange. I will see how it will look like mixed with the orange dial. The steel Jubilee is also an option I will try that too
Here it’s the orange V wolf. It’s NOS, hated removing the protection sticker.
the more and more you wear it, the more you appreciate it. Really nice and comfortable to wearPostar från samma plats som igår, ungefär exakt samma tidpunkt också. Solen skiner fortsatt och vinden håller i sig. Däremot är det en annan Zodiac som gör mig sällskap i tisdagen!
the more and more you wear it, the more you appreciate it. Really nice and comfortable to wear
Tycker inte den bär som 38/39mm detta på grund av den ganska långa l2l som klockan har! Men den är helt klart wearable på mindre handleder som mina även om min preferens är 38 och neråt..Jag tror det blev lite begreppsförvirring nu
..
Zodiac har gjort en nyutgåva av sea wolf sedan 2014 typ... på grund av rättighetsproblem med namnet sea wolf hette den först compression 53 där 53 avspeglar året då originalet lanserades.
Senare har nyutgåvan fått "Super sea wolf 53" på tavlan... men endast färger och tavlans design skiljer den från compression 53... den finns också som skindiver med bezel i stål istället för mineralglas.
Något år senare... typ 2017, kom nyutgåvan av super sea wolf. Den fick då heta super sea wolf 68, där 68 står för lanseringen av ursprungliga super sea wolf.
53orna är relativt små och smidiga med bezel på 40mm och något mindre case... bärs som 38-39 mm typ. tom lite för små tycker jag på en större handled.
68orna är betydligt större på 45mm men bärs även dessa betydligt mindre pga smidigt case och halvt infälld krona. Bärs som typ 42-43 mm...
Jävla ball den där, jakten på en orange fortsätterNu så. Framme vid Husqvarna vart hon glad
Nice catch! Looks like a true summer watch.Here it’s the orange V wolf. It’s NOS, hated removing the protection sticker.
Thanks, I known you love V wolfsNice catch! Looks like a true summer watch.
De är så otroligt bra! Vill gärna se att en orange och grön hamna i trådenJävla ball den där, jakten på en orange fortsätter
Priority to the thread
6k for fast deal