Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart mars
Den var inte dålig
Svårt att ta dåliga bilder på Lesley-anneDen var inte dålig
Nu rinner det ur munnen må jag sägaBror och syster.
Blank och fin
Ja det tycker jagSka man göra en comeback kanske
I’m back Zodies
Stort tack, min grå seawolf lämnade ett stort tomrum efter sig, har känt mig som en halv människa utan en zodiac i lådanKul att du är tillbaka, och storstilad återkomst!
Stort grattis till en oerhört cool Zodiac
If the movement is a good, I will take it for a glass and metal polishing. There is some oem straps on ebay if you want.I’m back Zodies
Tnx @AhmedIf the movement is a good, I will take it for a glass and metal polishing. There is some oem straps on ebay if you want.
https://www.ebay.com/itm/Zodiac-sta...185568?hash=item5472bc2460:g:JYkAAOSwl5NdLlQi
Stort tack, min grå seawolf lämnade ett stort tomrum efter sig, har känt mig som en halv människa utan en zodiac i lådan
Du hittar kärlek i alla Zodiacs, lovarJag vill också ha en Zodiac, men vet inte ännu vilken. Grand Rally är en favorit.
the Grandrally is really nice, they are not often seen in the thread.Jag vill också ha en Zodiac, men vet inte ännu vilken. Grand Rally är en favorit.
NiceYou can believe or not. Actually I succeed making my own costume end link for the Grandrally wouhaaa
You can believe or not. Actually I succeed making my own costume end link for the Grandrally wouhaaa
You will be more interested to see this one.Show us the complette bracelett