Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av mina Zodiac's säger hej o välkommen hit.Ny på forumet, känns som jag hamnat rätt här dock.
Just perfect no other words, there is plenty of watches out there nice design expensive, but just similair to other brands or not so exclusive. This one has an identity and very exclusive.
Längesedan denna var på armen
Ser gott utFortfarande lika nöjd över min nya Zodiac, idag kom dessutom solen på besök till Ljusdal igen Etapp 1 av semestern är också inledd.
Glad Midsommar och trevlig helg Zodies
Ser gott ut
Ser glad utInspiration!
Har du tidtagningen på hela tidenSamma Zodiac, samma plats och nästan även samma tidpunkt som gårdagens post, en favorit i repris helt enkelt
Trevlig kväll Zodies
Har du tidtagningen på hela tiden
Drar till kusten en sväng, bra då att super sjövargen fått nytt premiumgummi
Svårslagen kombo, sommar-vibbar deluxe också! Hoppas du och sjövargen får det härligt på kusten