En rosa goding med ny länk som jag hitta i länkburken när jag fixade/tvättade andra länkar.
Bra/mindre bra/dåligt? eller vad säger ni.
Bekvämt iallafall
Helt ok, men ett något grövre mesh skulle vara ännu bättre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En rosa goding med ny länk som jag hitta i länkburken när jag fixade/tvättade andra länkar.
Bekvämt iallafall
Helt ok, men ett något grövre mesh skulle vara ännu bättre...
Bekvämt iallafall
Det skulle jag vilja ha . Skulle sitta fint på min Gruppo. Var hittar man dom?Tror denna skulle passa ännu bättre
Vet tyvärr ej.Det skulle jag vilja ha . Skulle sitta fint på min Gruppo. Var hittar man dom?
Bästa!Goddagens bra väder
Håller helt med om nodate hade varit fulländat
Tur man fick tag i en ,enda vita jag har tror jag ,
Den är fin
tackDen är fin
Grym! Måste nog inhandla en trevlig bagatell då den är i bättre storlek för min handledJaha då kom en till. Gött. Stort tack igen @Morotsmannen för en till drake i fint skick .
Miam miam congratsJaha då kom en till. Gött. Stort tack igen @Morotsmannen för en till drake i fint skick .
Tänk att allt ser finare ut på andra och se över tätheten innan du hoppar i plurret.Jaha då kom en till. Gött. Stort tack igen @Morotsmannen för en till drake i fint skick .
Håller med. Sjukt konstigt fenomen....Tänk att allt ser finare ut på andra
Ja bagatellerna är grymma. Får själv en till i början på nästa vecka .Grym! Måste nog inhandla en trevlig bagatell då den är i bättre storlek för min handled
Thanks buddy. It feels like I am half back againMiam miam congrats
Ja så är det alltid . Ska trycktesta alla mina Z innan dopp . Tackar igen för trevlig affär.Tänk att allt ser finare ut på andra och se över tätheten innan du hoppar i plurret.
Jaha då kom en till. Gött. Stort tack igen @Morotsmannen för en till drake i fint skick .
Tack . Känns gött i det gamla Zodiac-hjärtat .Magiskt, stort grattis till ännu en fantastisk Zodiac