• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Joakim

Sugen
2-Faktor
Back to the mood to wear my zodiac watches, hidden in boxes after we moved to our new home.
my favorite of all time
0087E332-6ED7-4527-BEAA-C52D9A84E8CD.jpeg
Very Nice!
 
Ja trist som tusan, inte din dinka då givetvis, den är grym men farten i tråden. Brukade ju ånga på som tusan tidigare. Ser att trådfarsan själv är lite smått aktiv på forumet. Har du inga Z kvar
@Eric Jajjamensan P eller det är all in Glycine nu för tiden?
Njae det är lite principiell avhållsamhet. Tänkte ju belöna mig efter färdiga studier med en sprillans Zodiac från AD. Men jag jobbar ju och pluggar samtidigt så det har dragit ut lite på tiden. Var tvungen att ta en paus på 3 månader när det var som körigast. Glycine är billiga som grus och ett sätt att stilla demonerna under tiden. Så hinner man få tillbaka hungern att göra den här tråden bättre än någonsin.
Make Zodiac Great Again!
Allt väl kryddat med Zanonteorier om att Rolexägare dricker blod från spädbarn!
2B Continued!
 
Senast ändrad:

Nilas

Patek
2-Faktor
Njae det är lite principiell avhållsamhet. Tänkte ju belöna mig efter färdiga studier med en sprillans Zodiac från AD. Men jag jobbar ju och pluggar samtidigt så det har dragit ut lite på tiden. Var tvungen att ta en paus på 3 månader när det var som körigast. Glycine är billiga som grus och ett sätt att stilla demonerna under tiden. Så hinner man få tillbaka hungern att göra den här tråden knäppare än någonsin.
Make Zodiac Great Again!
Allt väl kryddat med Zanonteorier om att Rolexägare dricker blod från spädbarn!
2B Continued!
Gött och höra, följer med spänning 👍.
Wait for it, wait for it....
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Njae det är lite principiell avhållsamhet. Tänkte ju belöna mig efter färdiga studier med en sprillans Zodiac från AD. Men jag jobbar ju och pluggar samtidigt så det har dragit ut lite på tiden. Var tvungen att ta en paus på 3 månader när det var som körigast. Glycine är billiga som grus och ett sätt att stilla demonerna under tiden. Så hinner man få tillbaka hungern att göra den här tråden knäppare än någonsin.
Make Zodiac Great Again!
Allt väl kryddat med Zanonteorier om att Rolexägare dricker blod från spädbarn!
2B Continued!
Naturligtvis med tillhörande keps!
4ufc35.jpeg
 

el_kron

Cartier
2-Faktor
Njae det är lite principiell avhållsamhet. Tänkte ju belöna mig efter färdiga studier med en sprillans Zodiac från AD. Men jag jobbar ju och pluggar samtidigt så det har dragit ut lite på tiden. Var tvungen att ta en paus på 3 månader när det var som körigast. Glycine är billiga som grus och ett sätt att stilla demonerna under tiden. Så hinner man få tillbaka hungern att göra den här tråden bättre än någonsin.
Make Zodiac Great Again!
Allt väl kryddat med Zanonteorier om att Rolexägare dricker blod från spädbarn!
2B Continued!
M.A.Z.A! 😂😂
 
Topp