Mmm, den är go’, med rätt länk blev den asfin!GMT:n är galet vacker. Enda klockorna (japp hade dem i omgångar) som jag ångrat att jag sålt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm, den är go’, med rätt länk blev den asfin!GMT:n är galet vacker. Enda klockorna (japp hade dem i omgångar) som jag ångrat att jag sålt.
Helt klart! Skulle du vilja sälja den någongång så är det bara att skicka PMMmm, den är go’, med rätt länk blev den asfin!
Ska hålla det i minnetHelt klart! Skulle du vilja sälja den någongång så är det bara att skicka PM
Förstår det, den är riktigt bra!Idag igen, och jag försökte... Den stannar på armen ett tag till
Grymma, vad heter modellerna?Bidrager med lite gammalt!
Surfboard-varianten var svinsnygg!Bidrager med lite gammalt!
Tack. Super Seawolf och den andre har kallats Track-racing men är inget bekräftat modellnamn, Valjoux 72 respektive Valjoux 232.Grymma, vad heter modellerna?
Snygg!Äger ju numera bara en Zodiac.
Så detta är min favorit!
Tack!
Wow, just amazing!! Just checked out the new-ish Grandrally's, they look slick too! But this one is sick
Thanks, just found the best link for it. It looks so retro now.Wow, just amazing!! Just checked out the new-ish Grandrally's, they look slick too! But this one is sick
Det finns inget som klår att stilla en flerårig klåda....Comeback! Ny rackare införskaffad! Jag tror jag har spanat in denna ljuvliga zo9274 i två år. Till slut så!
FUCK. YES.
Another fantastic piece, love it!