Pohlaren Eric
Jaktledare
Ja för djurhud och hornkruka är ju fortsatt ditt signum...Nja, det va mer det galna ansiktsuttrycket och överarmarna jag tänkte på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja för djurhud och hornkruka är ju fortsatt ditt signum...Nja, det va mer det galna ansiktsuttrycket och överarmarna jag tänkte på![]()
Exakt!Ja för djurhud och hornkruka är ju fortsatt ditt signum...
Arnie fysinomins Bethoven. En skådis med lika många lager som löken.Hahaha just precis!
Det är ju till din nackdel följt av detta, det sista du kommer se:
![]()
Smileys är till för folk som underskattar sin omgivnings intelligensExakt!
En tidlös stil helt enkelt![]()
Nu förstår jag inte vad du pratar omArnie fysinomins Bethoven. En skådis med lika många lager som löken.
Vitlöken.
Och jag underskattar konstant min omgivnings intelligens. Man har liksom den lyxen med IQ på 270.Smileys är till för folk som underskattar sin omgivnings intelligens![]()
Och kör Panerai...Nu förstår jag inte vad du pratar om
![]()
![]()
![]()
![]()
Detta är mångafald!!!
Du! Jag säger Racinglänk. Det var som att se en apa med Rubiks Kub.Och jag underskattar konstant min omgivnings intelligens. Man har liksom den lyxen med IQ på 270.
Han är ju på g att ta det ett steg längre - Släppa sitt eget klockmärke.Och kör Panerai...
Jag vilar min resväska...
Fräsch och fräsch. Men tack Google för denna. Ser inte fjanten till höger väldigt skraj ut?MEN ÖÖÖÖH LIKSOM.![]()
Djävla måndag. Kan inte någon blåsa mig av stolen men en fräsch Zodiacbild...
Själv kör jag skåpmat...
Äkta AS!?Han är ju på g att ta det ett steg längre - Släppa sitt eget klockmärke.
Han ska associera klockan med sina kända filmer, här är tex Terminator-Klockan:
![]()
(Svävar ifrån ämnet en del men det gör man när det snackas Arnie)
Touché!Du! Jag säger Racinglänk. Det var som att se en apa med Rubiks Kub.
En går fram och startar grälet å det syns vem som lurar runt kröken för den blodiga finalen.Fräsch och fräsch. Men tack Google för denna. Ser inte fjanten till höger väldigt skraj ut?
![]()
Du kommer att sakna den!På torsdag säljer jag min V-Sport villet gjorde att den trädde fram ur klocklådan. Separationsångesten kom som ett brev på posten.
![]()
I know... Har inte haft den på mig på ett tag men nu testade jag den så den satt som den ska.Du kommer att sakna den!
Hurra för världen bästa länkar!Idag ska jag ta mig fan bränna på Racing-länken! @Eric Jajjamensan P
Hoppas de lokala små urhandlarna kan hantera en förminskning
Hantera! Köp nytt! V-Wolf botar allt från Dengufeber till klent psyke.I know... Har inte haft den på mig på ett tag men nu testade jag den så den satt som den ska.
Började darra både på handen och läppen
Hjälten kommer vila tungt kring mina lemmar, är införstådd i att en stor börda kommer hamna på mig men frukta ikke för vi seglar inom dig så ni får kela tillsammans!På torsdag säljer jag min V-Sport villet gjorde att den trädde fram ur klocklådan. Separationsångesten kom som ett brev på posten.
![]()
Dendär svarta som finns ute är ju fruktat snygg...Hantera! Köp nytt! V-Wolf botar allt från Dengufeber till klent psyke.
Svart Wolf = mums mums!Dendär svarta som finns ute är ju fruktat snygg...
Ser helt jävla livsfarlig utSvart Wolf = mums mums!
Vart ?Dendär svarta som finns ute är ju fruktat snygg...
Blev alldeles nyss OHPF ser jag nu...
Inte undra på att man missat den.Blev alldeles nyss OHPF ser jag nu...
Tokfet!Given som uppföljare till Wolf-tisdag:
Orange-onsdag
![]()