Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På riktigt? Vill du sälja den till mig säger du? Gärna.Vargen har hållit den borta ett tag men idag fick den vara fredagsklockan!
![]()
Grymt!Klassiker!![]()
Hatten av! Den där var seriöst badass!Så där ja!
Badass fick helt plötsligt en ny innebörd.
![]()
Börjar den på ZO22 eller ZO30?Insåg just hur längesen det var jag använde dendär klockan, finns därför på annons mu,
https://klocksnack.se/threads/zodiac-seadragon-orange.43903/
PMa om ni känner sug i Zodiac-tarmen![]()
Oj bra fråga! Detdär vet säkert du bättre än jag, var ju din förr i världenBörjar den på ZO22 eller ZO30?
Köper du av den jävla banditen!?!?! Då är den inte intressant!Oj bra fråga! Detdär vet säkert du bättre än jag, var ju din förr i världen![]()
Lite förtrollande, likt en smaragd gömd bland bråteDjingis Khan - Den galna klockan.
![]()
(Livet är tydligen för kort för att byta datum)
Alla har vi varit rookies nån gång, den banditen sålde på mig en underbart gråbrun Zodiac också, mycket ovanlig... en keeper av rang... det svinetKöper du av den jävla banditen!?!?! Då är den inte intressant!
Varför skaffar du andra märken? Zodiac har allt. Sex, rock'n'roll och pondus.Efter att ha skickat tillbaka en klocka som endast var 1 vecka gammal (så klart inte en Zodiac) så tänkte jag att jag borde kolla hur min Oceanaire håller tiden. Efter 10 dagars mätning så ligger snittet på 0,6sek/dygn. Den tappar alltså lika mycket på 35 dygn som den andra gjorde på 1 dygn.
Zodiac = Kvalité!
Sälj för satan inte Racinglänken! Annars tar jag den.Alla har vi varit rookies nån gång, den banditen sålde på mig en underbart gråbrun Zodiac också, mycket ovanlig... en keeper av rang... det svinet![]()
Nä det är nästan så det är lite dumt kanske... har faktiskt inte testat den änSälj för satan inte Racinglänken! Annars tar jag den.
Racinglänken är fantastisk. Behåll!Nä det är nästan så det är lite dumt kanske... har faktiskt inte testat den änMen den på herr grå borde göra sig extremt bra
SATAN vad cool. Den byter jag ju idag...Racinglänken är fantastisk. Behåll!
![]()
Klart du ska byta till den.SATAN vad cool. Den byter jag ju idag...
Ser krångligt ut att minska/förstora länken dock, eller kanske ser ut som det?
Det som är det dumma, har inga verktyg mer än den man tar bort bandet från klockan medKlart du ska byta till den.
Jag gjorde ju en miss när jag skulle korta min länk (tyst nu Eric), jag slog till med en för tjock pusher som satte sig i splinthålet. Gör man bara rätt på en gång så går det på nån minut att korta ner den.
Hö, Hö, HöKlart du ska byta till den.
Jag gjorde ju en miss när jag skulle korta min länk (tyst nu Eric), jag slog till med en för tjock pusher som satte sig i splinthålet. Gör man bara rätt på en gång så går det på nån minut att korta ner den.
Den är extremt välbyggd och kräver mycket fin kil. Lämna in å korta. Den är väl värd den kärleken. Du kommer att älska den.Det som är det dumma, har inga verktyg mer än den man tar bort bandet från klockan med(ordet för vad verktyget heter har försvunnit för mig vilket gör det hela ännu pinsammare)
Haha skandal är precis vad fan det är!Den är extremt välbyggd och kräver mycket fin kil. Lämna in å korta. Den är väl värd den kärleken. Du kommer att älska den.
Det är fan skandal att du inte testad den än...
BOOM! Den är febrigt fin. Vilken jävla tur att Pappa fick tag i sista sådana tavlan! Min tiger Kung-Fu kommer randa stjärten på din Grähoppa Kung-Fu...Racinglänken är fantastisk. Behåll!
![]()