• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
En har ju bara två Zoddar å sparar a la studentstyle. Så det blir ju lite tjatigt, men here you go!
IMG_1921.JPG

IMG_1931.JPG

Jaha.... va tusanssjörövargubbar hände. Att sitta nöjd och belåten på jobbet en helt vanlig dag i Augusti och tro att livet har sin gilla gång, att man har koll på läget, veta vad man vill och vad man ska ägna sig åt i framtiden kan vara heeeelt livsfarligt (och även lite härligt), med garden vid anklarna blir jag överfallen av en "Zodiacoman" skickligt lät han mig ställa frågorna innan han gick på med det stora hyllningsbombardemanget, 5 min senare hade orden: Fixa en åt mig oxå trillat ur min mun.... efter otaliga veckors smygläsande i tråden så var det dax att "gå med". Bjuder på en bild av min nya polare. Vi hörs!

IMG_0032.JPG

Jaha.... va tusanssjörövargubbar hände. Att sitta nöjd och belåten på jobbet en helt vanlig dag i Augusti och tro att livet har sin gilla gång, att man har koll på läget, veta vad man vill och vad man ska ägna sig åt i framtiden kan vara heeeelt livsfarligt (och även lite härligt), med garden vid anklarna blir jag överfallen av en "Zodiacoman" skickligt lät han mig ställa frågorna innan han gick på med det stora hyllningsbombardemanget, 5 min senare hade orden: Fixa en åt mig oxå trillat ur min mun.... efter otaliga veckors smygläsande i tråden så var det dax att "gå med". Bjuder på en bild av min nya polare. Vi hörs!

IMG_0032.JPG
Välkommen!
Och sicken skönhet :)

IMG_0032.JPG
Välkommen. Snygg entré med episk modell. Å även om jag ordnade den sprillans nya Draken så är det inte jag som är omnämnda galning. Det finns fler...
Och vi kommer att ta över världen. Se nu till att din bror börjar posta med sina tre ess.
Det här är smittsam skit...

Å nämn inte att du är sugen på den där Hulken... Då blir du aldrig av med @Andy McB...

Välkommen. Snygg entré med episk modell. Å även om jag ordnade den sprillans nya Draken så är det inte jag som är omnämnda galning. Det finns fler...
Och vi kommer att ta över världen. Se nu till att din bror börjar posta med sina tre ess.
Tampas med fågelinfluensa om första placeringen på Smittskyddsinstitutets världsranking har jag hört.

Å nämn inte att du är sugen på den där Hulken... Då blir du aldrig av med @Andy McB...
Nej du, mig blir man aldrig av med. Jag är som "Hem till byn" eller va fan serien nu heter.
Och till @cRw :Hulken är fantastisk! stark och grön och frustandes som en tjur... (Ej som Ferdinand).

Tillbaka
Topp