Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka finns kvar?Joråsåatt![]()
![]()
Alla utom den blå vargen.Vilka finns kvar?
Sjö-drak mig baklänges, vilken jävla LÄNK!!!!
VÄRLDRNS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Varit tyst på bildfronten ett tag så fick slänga upp en stänkareVÄRLDRNS SNYGGASTE KLOCKA!!!
VÄRLDRNS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Ja ni hävdar ju detVÄRLDRNS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Jag spelar (nåja) också elgitarr högt och hårt !Eller är det lugnet före stormen?
Har en konstpaus bara, sänker snart en sjuttis och drar några riff här ska du se.
Välkommen!Jaha.... va tusanssjörövargubbar hände. Att sitta nöjd och belåten på jobbet en helt vanlig dag i Augusti och tro att livet har sin gilla gång, att man har koll på läget, veta vad man vill och vad man ska ägna sig åt i framtiden kan vara heeeelt livsfarligt (och även lite härligt), med garden vid anklarna blir jag överfallen av en "Zodiacoman" skickligt lät han mig ställa frågorna innan han gick på med det stora hyllningsbombardemanget, 5 min senare hade orden: Fixa en åt mig oxå trillat ur min mun.... efter otaliga veckors smygläsande i tråden så var det dax att "gå med". Bjuder på en bild av min nya polare. Vi hörs!
![]()
Välkommen. Snygg entré med episk modell. Å även om jag ordnade den sprillans nya Draken så är det inte jag som är omnämnda galning. Det finns fler...Jaha.... va tusanssjörövargubbar hände. Att sitta nöjd och belåten på jobbet en helt vanlig dag i Augusti och tro att livet har sin gilla gång, att man har koll på läget, veta vad man vill och vad man ska ägna sig åt i framtiden kan vara heeeelt livsfarligt (och även lite härligt), med garden vid anklarna blir jag överfallen av en "Zodiacoman" skickligt lät han mig ställa frågorna innan han gick på med det stora hyllningsbombardemanget, 5 min senare hade orden: Fixa en åt mig oxå trillat ur min mun.... efter otaliga veckors smygläsande i tråden så var det dax att "gå med". Bjuder på en bild av min nya polare. Vi hörs!
![]()
Tampas med fågelinfluensa om första placeringen på Smittskyddsinstitutets världsranking har jag hört.Välkommen. Snygg entré med episk modell. Å även om jag ordnade den sprillans nya Draken så är det inte jag som är omnämnda galning. Det finns fler...
Och vi kommer att ta över världen. Se nu till att din bror börjar posta med sina tre ess.
Det här är smittsam skit...
Men du är visst resistent...Tampas med fågelinfluensa om första placeringen på Smittskyddsinstitutets världsranking har jag hört.
Nej du, mig blir man aldrig av med. Jag är som "Hem till byn" eller va fan serien nu heter.Välkommen. Snygg entré med episk modell. Å även om jag ordnade den sprillans nya Draken så är det inte jag som är omnämnda galning. Det finns fler...
Och vi kommer att ta över världen. Se nu till att din bror börjar posta med sina tre ess.
Det här är smittsam skit...
Å nämn inte att du är sugen på den där Hulken... Då blir du aldrig av med @Andy McB...