watchwelder
Friends of KS
2000kr!?!?!
Tar inte någon den, tar jag den av reeeen princip...
Du kan hugga min bil med!Ta min V-Sport GMT när du ändå är igång![]()
Den kostar 3k, om det är den svarta vargen på k&s du snackar om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2000kr!?!?!
Tar inte någon den, tar jag den av reeeen princip...
Du kan hugga min bil med!Ta min V-Sport GMT när du ändå är igång![]()
Äh vafan. Skicka en länk till mig... Alltså inte stålarmband utan...Du kan hugga min bil med!
Den kostar 3k, om det är den svarta vargen på k&s du snackar om.
Har du ett sådant gummi över till mig?Äh vafan. Skicka en länk till mig... Alltså inte stålarmband utan...
Satan vilken rå dykare detdär är
Ett sånt alltså...
Rigktigt skönt gummi. Rekommenderas!Ett sånt alltså...
![]()
Högst upp i annonsen finns det en rad där det står ändra ämne (typ) där väljer du vad du vill ha.På tal om min GMT förresten, hur skriver jag annonsen som tillbakadragen? KS verkar inte vara moget för så mycket klocka.
Det är det väl inte? Men det såg ännu bättre ut heheRigktigt skönt gummi. Rekommenderas!
![]()
Det är samma gummi. Han har fotat undersidan...Det är det väl inte? Men det såg ännu bättre ut hehe
Edit: är det ett AM eller är det nått jag kommer hitta när jag ligger på dödsbädden?
Jävlar i helvete vad grym!Köpt på mig lite klockor nu. Men ingen tar platsen ifrån vargen.![]()
AhaDet är samma gummi. Han har fotat undersidan...
Misstänker att han har vänt på sitt band.Ahalåsningen som lurade mig. Den sitter så att det är som att den används med undersidan utåt. Eller är det bara jag som är helt blind?!
Nice. Svår att få tag på I suppose?Misstänker att han har vänt på sitt band.
Men det är sjysst åt båda hållen så man kan väl välja själv. Undersidan har både Zodiaclogga på ena bandet och ZOODIAC printat i änden på det andra bandet.
Det är väl som övrigt med Zodiac. Lurigt som fan men inget är omöjligt.Nice. Svår att få tag på I suppose?
För det priset. Lets dance. Vi kör på det. SMS:a hur jag pröjsar vad som kommer med. Hur många länkbitar?Ta min V-Sport GMT när du ändå är igång![]()
Och det säger du NU!? Nu ligger den OHPF för sekunden bara för detFör det priset. Lets dance. Vi kör på det. SMS:a hur jag pröjsar vad som kommer med. Hur många länkbitar?
Hetsa!!!Och det säger du NU!? Nu ligger den OHPF för sekunden bara för detSka höra hur seriöst intresset är, återkommer med PM
![]()
Den där länken är helt outstanding. Lyfter redan snygg klocka ett pinnhål till. Går knappast få mer pang per peng!?!?Köpt på mig lite klockor nu. Men ingen tar platsen ifrån vargen.![]()
AM gummi?? Nu känner jag mig verkligen utanför...Det är samma gummi. Han har fotat undersidan...
AM = aftermarketAM gummi?? Nu känner jag mig verkligen utanför...Orkar ni förklara...för det är en snygg rem!
/J
Singularstrap har en variant. Ser likadan ut men tyvärr i sladdrig och damm sugande silicon. Finnes under Tropicalkategorin.AM gummi?? Nu känner jag mig verkligen utanför...Orkar ni förklara...för det är en snygg rem!
/J
Och här en annan, på strap som diskuterades ovan...Va det nån som kallade mig King of V-sport??
![]()
Helt ok.Vakna! Pepsi-time!
![]()