• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Gringubben

Cartier
A va f-n vi kör en Zodiac dag till
20150926_101724.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Haha, bara att vi som postar här är lite udda typer :) No worries though, vi är smågalna på ett positivt sätt !
Edit Piaf: De tre punkterna symboliserade bara min egen paranoia gällande att beställa saker på nätet.
 

jaguar

Omega
image.jpg


Samlingen säljes till bästa bud. Givetvis inget billigt pris, de som vet var detta handlar om vet att det är ovanliga modeller/kombinationer. Med erbjuds också meshlänk och diverse band/gummiband m.m.

PM:a mig vid intresse!
 

Andy McB

Rolex
Tjipp gott folk!
Höstmörkret kryper sig närmare, kylan hugger tag i en likt en kanin mumsandes på sin favoritmorot. Aldrig förr har det varit så uppenbart att enda sättet att lysa upp och värma sin tillvaro är att uppgradera sin Zodiacsamling. Spana in godingarna som herrarna ovan bjuder på, och som vanligt gäller ju att vill man mala så kan man inte va sist till kvarn.
Själv lutar jag mig bakåt i stolen och påbörjar dagens andra kopp kaffe, 10% av dagens kaffeintag är avklarat.
Och givetvis bjuder jag på nåt läckert. Åter i ägo: Sea Dragon Supermod!
IMG_0754.JPG
 

Gringubben

Cartier
Tjipp gott folk!
Höstmörkret kryper sig närmare, kylan hugger tag i en likt en kanin mumsandes på sin favoritmorot. Aldrig förr har det varit så uppenbart att enda sättet att lysa upp och värma sin tillvaro är att uppgradera sin Zodiacsamling. Spana in godingarna som herrarna ovan bjuder på, och som vanligt gäller ju att vill man mala så kan man inte va sist till kvarn.
Själv lutar jag mig bakåt i stolen och påbörjar dagens andra kopp kaffe, 10% av dagens kaffeintag är avklarat.
Och givetvis bjuder jag på nåt läckert. Åter i ägo: Sea Dragon Supermod!
IMG_0754.JPG
uj uj uj Riktigt läcker
 

Biffbert

Cartier
Tjipp gott folk!
Höstmörkret kryper sig närmare, kylan hugger tag i en likt en kanin mumsandes på sin favoritmorot. Aldrig förr har det varit så uppenbart att enda sättet att lysa upp och värma sin tillvaro är att uppgradera sin Zodiacsamling. Spana in godingarna som herrarna ovan bjuder på, och som vanligt gäller ju att vill man mala så kan man inte va sist till kvarn.
Själv lutar jag mig bakåt i stolen och påbörjar dagens andra kopp kaffe, 10% av dagens kaffeintag är avklarat.
Och givetvis bjuder jag på nåt läckert. Åter i ägo: Sea Dragon Supermod!
IMG_0754.JPG
Nice touch med loggan på lädret där, riktigt ball klocka
 

Andy McB

Rolex
Förlåt om jag är tjatig, men världens snyggaste dykarur förtjänar uppmärksamhet. Har testat en mängd band/länkar men tror nu att jag hittat min favorit. Rejält läder som får Indiana Jones att tänka: Helvete! Varför köpte jag en piska gjort av siden?!?
IMG_0772.JPG
 
Nu är det dags att väja för mitt dåliga samvete genom att hylla mina medmänniskor för ett tålamod bortom det jordiska... Nåja. Jag ska alltså fjäska lite. Till helgen så tar jag tag i livet och ser till att @Biffbert får sin ZOXXX5:a och Rootbeer, @MariaE sin efterlängtade Solstråle till Sjödrake, @Trajja sitt gummiband och några andra spännande leveranser. Såååådärja. Nu har jag målat in mig i hörnet.
Jag är HEEEMZKT ledsen. Ni skulle se mig. Vuxna människa till å gråta.
 

Biffbert

Cartier
Nu är det dags att väja för mitt dåliga samvete genom att hylla mina medmänniskor för ett tålamod bortom det jordiska... Nåja. Jag ska alltså fjäska lite. Till helgen så tar jag tag i livet och ser till att @Biffbert får sin ZOXXX5:a och Rootbeer, @MariaE sin efterlängtade Solstråle till Sjödrake, @Trajja sitt gummiband och några andra spännande leveranser. Såååådärja. Nu har jag målat in mig i hörnet.
Jag är HEEEMZKT ledsen. Ni skulle se mig. Vuxna människa till å gråta.
Fan så fint! Hojta innan du lägger på posten bara, måste nog byta leveransadress
 

MariaE

Panerai
Nu är det dags att väja för mitt dåliga samvete genom att hylla mina medmänniskor för ett tålamod bortom det jordiska... Nåja. Jag ska alltså fjäska lite. Till helgen så tar jag tag i livet och ser till att @Biffbert får sin ZOXXX5:a och Rootbeer, @MariaE sin efterlängtade Solstråle till Sjödrake, @Trajja sitt gummiband och några andra spännande leveranser. Såååådärja. Nu har jag målat in mig i hörnet.
Jag är HEEEMZKT ledsen. Ni skulle se mig. Vuxna människa till å gråta.
Den kommer aldrig mer lämna min sida. Sluta nu ofreda min Zjödrake!
 
Topp