• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Ca 10, för få...
En gentleman skryter inte...
Jag menade det inte som att du skulle skryta heller, var bara nyfiken. Jantelagen har försvunnit ur min personlighet.
Jag gläds med folk istället oavsett ifall de har ett fåtal enkla ur eller sitter på samlingar för miljontals kronor som faktiskt en hel del gör här på forumet. Det som räknas är intresset och glädjen !

Jag menade det inte som att du skulle skryta heller, var bara nyfiken. Jantelagen har försvunnit ur min personlighet.
Jag gläds med folk istället oavsett ifall de har ett fåtal enkla ur eller sitter på samlingar för miljontals kronor som faktiskt en hel del gör här på forumet. Det som räknas är intresset och glädjen !
Då kan jag säga att jag är JÄVLIGT glad och intresserad.

Instämmer!
But no one beats the Hulk!
FullSizeRender-1.jpg
Nä jävlar där liggs det i lä på alla håll tror jag...

Ett budskap till alla trådbevakare. @Andy McB har sannolikt burit omkring på den där Hulken i kalsongerna senaste veckan. Jag avråder bestämt från att överväga köp då han kan ha syfilis. Det gör mig ont, men jag anser att jag inte har något val i rådande situation. Det är en medborgerlig plikt att upplysa om sanningen.
Hulk = dålig för din hälsa. Gå vidare med ditt liv. Glöm detta. Det var bara en fas. Du blir lyckligare utan.

Ett budskap till alla trådbevakare. @Andy McB har sannolikt burit omkring på den där Hulken i kalsongerna senaste veckan. Jag avråder bestämt från att överväga köp då han kan ha syfilis. Det gör mig ont, men jag anser att jag inte har något val i rådande situation. Det är en medborgerlig plikt att upplysa om sanningen.
Hulk = dålig för din hälsa. Gå vidare med ditt liv. Glöm detta. Det var bara en fas. Du blir lyckligare utan.
Alla försök till affär uppskattas. Även de uppenbara, desperata försöken att kriga till sig en Hulk genom slag under bältet. Dessa försök bör ju nästan belönas ;)

Tillbaka
Topp