Ska köpa lite nytt mojs när jag kommer hem den 22/10, klockbudgeten är sprängd och överskriden sedan flera veckor tyvärr.Men du är visst resistent...
Eller är det dags att lätta på lädret å skaffa medlemskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska köpa lite nytt mojs när jag kommer hem den 22/10, klockbudgeten är sprängd och överskriden sedan flera veckor tyvärr.Men du är visst resistent...
Eller är det dags att lätta på lädret å skaffa medlemskap?
Eftersom du inte har nån Zodiac ännu bör ju den budgeten vara välfylldSka köpa lite nytt mojs när jag kommer hem den 22/10, klockbudgeten är sprängd och överskriden sedan flera veckor tyvärr.
You can run, but you can't hideTackartackar! Men sakta i backarna, Zodiacomanen som jag refererar till är ingen mindre än @Morotsmannen, vad vi ska kalla herr EJP står skrivet i stjärnorna... känns inte som sektledare räcker här... Nå väl, det blev ju inte mindre kört när jag fick denne @Eric Jajjamensan efter mig och som det inte var nog.. nu är jag även jagad av @Andy McB
Mvh cRw från skyddsrumet
Och nu höjer vi insatserna !Tackartackar! Men sakta i backarna, Zodiacomanen som jag refererar till är ingen mindre än @Morotsmannen, vad vi ska kalla herr EJP står skrivet i stjärnorna... känns inte som sektledare räcker här... Nå väl, det blev ju inte mindre kört när jag fick denne @Eric Jajjamensan efter mig och som det inte var nog.. nu är jag även jagad av @Andy McB
Mvh cRw från skyddsrumet
Finns ju några råfeta i trådenMycket möjligt behöver en blå sjödrake men långt innan dess så behöver jag en V-varg mycket mycket mer, och då ska d inte vara något maine streem tjafs! Den ska sticka ut!![]()
ÄNTLIGEN !Det jag aldrig trodde skulle ske, har skett. En man har gett mig total tillfredsställelse och stillat min längtan.Tack @Eric Jajjamensan P för fantastisk service. Nu kan äntligen jag och Mr Z ha fredagsmys igen.![]()
Jag är glad om du är glad, men låt oss inte go-overboard med smickret. Snällt sagt kan man säga att jag är en djävul på pleasure-delay. Å längtan är ju bästa kryddan.Det jag aldrig trodde skulle ske, har skett. En man har gett mig total tillfredsställelse och stillat min längtan.Tack @Eric Jajjamensan P för fantastisk service. Nu kan äntligen jag och Mr Z ha fredagsmys igen.![]()
Värt att veta: V-Wolf i 44mm finns i 8 originalversioner. Vit, grå, stålblå, blå, Hulk, svart, orangea och en vit med Pepsi Bezel.Mycket möjligt behöver jag en blå sjödrake men långt innan dess så behöver jag en V-varg mycket mycket mer, och då ska d inte vara något maine streem tjafs! Den ska sticka ut!
Edit: gjorde första meningen mer begriplig.
Vad ligger en V-Wolf på ungefär ? Vill ju helst ha en grönisEftersom du inte har nån Zodiac ännu bör ju den budgeten vara välfylld
Bara att börja slösa!
De blir svårare och svårare att få tag på, så man får räkna med några tusenlappar.Vad ligger en V-Wolf på ungefär ? Vill ju helst ha en grönis
Då får du letaVad ligger en V-Wolf på ungefär ? Vill ju helst ha en grönis
5-6 typ för en nos grönis.Ok, är det 2-3 eller 8-9 vi snackar ?
Sicken Länk! Är det den beryktade rally versionen?Nasty vs Not nasty
![]()
Yes!Sicken Länk! Är det den beryktade rally versionen?
Det ena dricker man för att försöka bli lite snyggare, det andra har man på armen och blir garanterat snyggare.Sicken Länk! Är det den beryktade rally versionen?
Får känslan av att det behövs mycket grogg för att ens våga bära den, man blir liksom fnittrig och röd i hyn av att bara titta ..Det ena dricker man för att försöka bli lite snyggare, det andra har man på armen och blir garanterat snyggare.
![]()
Man får ju tydligen inte dricka på jobbet så det är cojones som gäller istället... Och mycket fnitter..Får känslan av att det behövs mycket grogg för att ens våga bära den, man blir liksom fnittrig och röd i hyn av att bara titta ..
Då har du fel jobb, jag med iof.Man får ju tydligen inte dricka på jobbet så det är cojones som gäller istället... Och mycket fnitter..