• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Tackartackar! Men sakta i backarna, Zodiacomanen som jag refererar till är ingen mindre än @Morotsmannen, vad vi ska kalla herr EJP står skrivet i stjärnorna... känns inte som sektledare räcker här... Nå väl, det blev ju inte mindre kört när jag fick denne @Eric Jajjamensan efter mig och som det inte var nog.. nu är jag även jagad av @Andy McB :nailbiting:
Mvh cRw från skyddsrumet

Tackartackar! Men sakta i backarna, Zodiacomanen som jag refererar till är ingen mindre än @Morotsmannen, vad vi ska kalla herr EJP står skrivet i stjärnorna... känns inte som sektledare räcker här... Nå väl, det blev ju inte mindre kört när jag fick denne @Eric Jajjamensan efter mig och som det inte var nog.. nu är jag även jagad av @Andy McB :nailbiting:
Mvh cRw från skyddsrumet
You can run, but you can't hide ;)

Mvh cRw från skyddsrumet
Och nu höjer vi insatserna !
Du behöver en blå.
https://klocksnack.se/threads/zodiac-seadragon-nytt-pris.44367/
Dra ett pm så kommer vi överens :)

Gryyym på mesh !
image.jpg

Mycket möjligt behöver jag en blå sjödrake men långt innan dess så behöver jag en V-varg mycket mycket mer, och då ska d inte vara något maine streem tjafs! Den ska sticka ut! ;)

Edit: gjorde första meningen mer begriplig.

Senast ändrad:
Det jag aldrig trodde skulle ske, har skett. En man har gett mig total tillfredsställelse och stillat min längtan.
2015-10-09 20.30.51.jpg
Tack @Eric Jajjamensan P för fantastisk service. Nu kan äntligen jag och Mr Z ha fredagsmys igen.
Jag är glad om du är glad, men låt oss inte go-overboard med smickret. Snällt sagt kan man säga att jag är en djävul på pleasure-delay. Å längtan är ju bästa kryddan.

Mycket möjligt behöver jag en blå sjödrake men långt innan dess så behöver jag en V-varg mycket mycket mer, och då ska d inte vara något maine streem tjafs! Den ska sticka ut! ;)

Edit: gjorde första meningen mer begriplig.
Värt att veta: V-Wolf i 44mm finns i 8 originalversioner. Vit, grå, stålblå, blå, Hulk, svart, orangea och en vit med Pepsi Bezel.
De är så ovanliga nuförtiden att jag rekommenderar att knipa vilken som. Byte brukar lösa sig över tid. Därför är tråden en sådan sjövild handelsplats.

Så här med 24 timmars distans inser jag att "vem är jag att komma in här å tycka å kräva!?!" Sticka ut sticka in, en V-Wolf sticker ju ut hur som. Har förstått att jag har fått gräddfil in i Zodiac´s galna värld, att surfa in som rookie och grabba en NY sjödrake skall man icke ta för givet sägs det. Jag bugar mitt ödmjukaste bug och ber om överseende och tålamod.

Nå väl, en tråd med för mycket text är tråkig så här kommer en bild! Brodertuck blev Zodiacfrälst på rekordtid, inom loppet av några timmar så fick Autavia´n ställa sig i vrån och ge plats åt 3 klassiker. Här är en av dem.
DSC_4881.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp