Plättlätt val
Eller...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plättlätt val
Eller...![]()
+1Denna va ju lätt snyggazt
De är dock stora, 44mm bägge två
De är dock stora, 44mm bägge två
Det tvivlar jag påDe är dock stora, 44mm bägge två
Det tvivlar jag på
Bah...tvåa på bollenNu har jag stirrat på bilderna ett bra tag och även på zodiacs hemsida... aldrig att dom där är 44mm!?
Dom måste helt plötsligt mätt inkl kronan...![]()
Solig så att sägaZommarklocka
![]()
![]()
Det där är en ZO9254 iofs med annan timvisare. 40mmVem blir först?![]()
![]()
...och det här ser ut som ännu en variant på Super Sea Wolf 53 Compression. Samma serie som 926X. 40mm.
Eller...![]()
Ja, klockorna ser ju inte stora ut, d...och det här ser ut som ännu en variant på Super Sea Wolf 53 Compression. Samma serie som 926X. 40mm.
Ja jag vet inte men verkar anmärkningsvärt om dom helt plötsligt hoppar upp 4mm i storlek...men inte omöjligt.Ja, klockorna ser ju inte stora ut, det är nog tryckfelsnisse som varit framme hos Zodiac;![]()
![]()
Det där är en ZO9254 iofs med annan timvisare. 40mm
Tydligen ytterligare ett par LE. Ingen ny info som bekräftar storlek....och det här ser ut som ännu en variant på Super Sea Wolf 53 Compression. Samma serie som 926X. 40mm.
Ja, klockorna ser ju inte stora ut, det är nog tryckfelsnisse som varit framme hos Zodiac;![]()
![]()
Mäter de inkl krona kanske?Ja jag vet inte men verkar anmärkningsvärt om dom helt plötsligt hoppar upp 4mm i storlek...men inte omöjligt.
Dåså. Då var det uträtt.
Because I'm worth it!![]()
Shiiiiiit duuuude
Black Beauty!
4 sure, nice one!Black Beauty!
Shiiiiiit duuuude
This is indeed something very special, what a watch!
Thanks all, actually this one brake the record with my longest hunt, it took me really long time to find it.4 sure, nice one!