Husse
Pandion
Vad kul med en till blå V-Wolf!Fotboll på lite annan nivå, men Zodiac passar lika bra oavsett...
![]()
Min hälsar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kul med en till blå V-Wolf!Fotboll på lite annan nivå, men Zodiac passar lika bra oavsett...
![]()
Vad kul med en till blå V-Wolf!
Min hälsar!![]()
![]()
Körde superman igår... men hulken hälzar
![]()
Personen i fråga hörde aldrig av sig igen så GMT:n är åter till saluSer helst att den stannar på forumet.
Vi får se om den är såld eller inte. En från forumet som ville köpa den och skulle swisha i fredags, men har dock inte hört ngt från honom och ingen swish trots PM.... Väntar till på måndag men sedan sätts den åter till försäljning igen här på KS.
Observerat detta. Säljer du extra boeten löst? Det hade varit festligt att sätta på ett snyggt band och bära den som den är.Personen i fråga hörde aldrig av sig igen så GMT:n är åter till salu![]()
Byte?Personen i fråga hörde aldrig av sig igen så GMT:n är åter till salu![]()
Konstigt att din inte blir såld. Trodde den skulle säljas direkt!
Hehehe helt klart annorlunda. Ser dock gärna att säljs komplett i ett set.Observerat detta. Säljer du extra boeten löst? Det hade varit festligt att sätta på ett snyggt band och bära den som den är.
En likadan fast stål med svart urtavla hade varit mumma.Konstigt att din inte blir såld. Trodde den skulle säljas direkt!
Hade gärna bytt om det inte vore för TT och vit urtavla. Gillar TT men i kombination med vit urtavla så blir det lite för mycket för mig. Har i och för sig ingen klocka med vit urtavla så det är nog det jag inte riktigt är kompis med![]()
För fasen handla nu jag behöver semesterpengar.
Tja finns lite av varje nåt speciellt du sugen påWow
Vad har du mer i gömmorna?
Tja finns lite av varje nåt speciellt du sugen på
+40mm, vanliga sea dragons är lite för små...
Gärna något färgglatt
Gillar SD chrono hulken, men har en v-wolf hulk...
Då vore sd cronon automataren nåt för dig rejäl bit+40mm, vanliga sea dragons är lite för små...
Gärna något färgglatt
Gillar SD chrono hulken, men har en v-wolf hulk...
Nåt behöver du nog passa påAlltså.. fuck vad tråkigt det här var. Jag känner ingen vilja att rotera när man har denna på armen... Jag inbillar mig att jag inte behöver någon till klocka..
![]()
Jo, man har ju faktiskt två armar också.. så det finns ju utrymme..Nåt behöver du nog passa på
I really appreciate when someone takes care of he's watches, they look like you bought them today. really nice
På begäran![]()
Verkligen, sjukt fint skick!I really appreciate when someone takes care of he's watches, they look like you bought them today. really nice
Superman har fått byta från länk till mesh, känns riktigt najs på sommaren![]()
![]()
![]()
![]()