Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med!Älskar min Santos i TT![]()
![]()
![]()
Älskar min Santos i TT![]()
![]()
![]()
VisstTidig bild, första gången jag hade på mig den innan plasten rök
Santos Carree ref är 2961Santos är så sjukt bra i TT. Du råkar inte veta ref på din?
Jag är lite spekulant på den nya, mem vet inte om det är värt degen jämfört med gamla. Den nya listar 9k usd :S
Kastar in en bild på min tt föe att bidra
![]()
Nu snackar vi smakfull TT!Älskar min Santos i TT![]()
![]()
![]()
Var så där. Den absolut bästa i mitt tycke är utan tvekan Nils Oscars Pale Ale. Har du ej provat den så gör det ! Ursäkta för off the the topicÖlen såg trevlig ut för att vara alkoholfri. Kommentar?
Grattis, den är grym och det är en av få TT jag absolut kan tänka mig!Köpte denna idag![]()
![]()
Haha, ja den är verkligen en riktig fining. Jag tycker även att den passar bra på oyster.. som jag har på nuGrattis, den är grym och det är en av få TT jag absolut kan tänka mig!. Även snygg på både jubilee och läder!
Ja den är riktigt fin med oyster, det hade jag också kunnat bäraHaha, ja den är verkligen en riktig fining. Jag tycker även att den passar bra på oyster.. som jag har på nu![]()
Grymt fin den där, men man kan undra varför Rolex inte gjort kronan i guld som på alla andra T/T.Javisst
![]()
![]()
![]()
Yes, enda detaljen jag stör mig lite påGrymt fin den där, men man kan undra varför Rolex inte gjort kronan i guld som på alla andra T/T.
Fast man kan leva med det..Yes, enda detaljen jag stör mig lite på
Jag funderar faktiskt på att köpa en Omega Globemaster TT, så visst kan Omega också göra bra TT när det verkligen gäller!![]()
En Omega TT, inte min, även om jag funderar på saken.![]()
Snyggt