Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt bild, professionell kamera eller mobil?
Snyggt bild, professionell kamera eller mobil?
Ska tavlan ha någon speciell färg för att betraktas som "Serti" eller är det bara is som krävs?116613LB Serti.
IsSka tavlan ha någon speciell färg för att betraktas som "Serti" eller är det bara is som krävs?
Vad skiljer en sultan från en serti?
vad är det för ref på den till höger
Skulle tro 16233..vad är det för ref på den till höger
TT gillar jag men klockan är ingen favorit.
Jag var med på Passarounden(stål) och jag avstod min plats i utlottningen.
Testa något billigare begagnat och se om du trivs med TT.
Klockia.se skulle köra med black friday sale på hela sortimentet. Dem säljer dessa .Tack för svar.
Okej, jag har läst lite olika recensioner men det är blandade svar. Har dock aldrig testat longines.
Kanske skulle testa ändå
Se om klockia kör black friday.
Okej dom kommer göra detKlockia.se skulle köra med black friday sale på hela sortimentet. Dem säljer dessa .![]()
vilken länk tänker du på, finns flera olika tt-länkar, min Jubilee med dolt lås är det "bara" utsidan/mittlänkarna som är guld, tror också att de flesta är i stål där själva låsningen görs och sen finns det detaljer av guld på utsidan..Hur gör man låset i TT på en Rolex? Är hela mittendelen i solitt guld?