• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den goda kaffePANNAtråden ☕️🕗

Caravelle33

Vacheron
Kaffepanna 672 för sista gången, över en slarvig espresso helt utan crema på
Arlanda
197B899A-15C6-4E93-8790-832AE1222400.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
Är du både säljare och kurir? Eller är du bytesgubbe kanske?

Fasen att jag inte visste det. Min nästa klocka finns i Paris och kommer skickas väldigt snart. 😀
Blev bäst så! En ToR biljett kostade knappt hälften av vad frakt och försäkring hade kostat åt två håll. Dessutom hade jag lättare att komma in i Kroatien än vad han hade att komma in i Sverige. Jag var lovad en 4 timmars rundtur i Zagreb men pga sen avgång från Arlanda så missade jag min anslutning i Paris och kom därför fram för sent.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Blev bäst så! En ToR biljett kostade knappt hälften av vad frakt och försäkring hade kostat åt två håll. Dessutom hade jag lättare att komma in i Kroatien än vad han hade att komma in i Sverige. Jag var lovad en 4 timmars rundtur i Zagreb men pga sen avgång från Arlanda så missade jag min anslutning i Paris och kom därför fram för sent.
Men vad fick du med dig hem?
 
Topp