Första koppen för dagen alldeles för sent (postandet tog också en stund…)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu börjar jag undra varför jag inte när 024 idag!Dagens sista kaffepanna denna gång med lume
![]()
Bara jag som har mardrömmar om att en dag behöva återvända till kontoret för att tvingas dricka snut-kaffe hela dagarna..? Hemsk känsla...![]()
![]()
Ramlade koppen?Första koppen ramlade när jag försökte balansernytt försök!
![]()
Försökte mig på klassikern där pannan ligger ovanpåRamlade koppen?
Det här är det som tillhör, 20mm så jag har inte ett enda Strap som funkar förutom det här, så hur sjukt det än är så måste jag köpa mer straps. Fast skulle vara nice med ett spänne i 22 el 24 också, dyrt men förmodligen billigare än ett gäng straps.Har du det lilla spännet i guld också? Eller det vanligare thumbnail-spännet?
Det här är det som tillhör, 20mm så jag har inte ett enda Strap som funkar förutom det här, så hur sjukt det än är så måste jag köpa mer straps. Fast skulle vara nice med ett spänne i 22 el 24 också, dyrt men förmodligen billigare än ett gäng straps.![]()
Vacker! Mycket vacker men en bild på baksidan vore på sin plats också
Helt stört bra, men varför är minutvisaren och 3an censurerade?
Nakenreflektion?Helt stört bra, men varför är minutvisaren och 3an censurerade?![]()
Because iPhone …Helt stört bra, men varför är minutvisaren och 3an censurerade?![]()
Gillar @mhgard s förklaring bättreBecause iPhone …
depth sensor som ballat ur
du vill alltså se Norrland naken? Så jag skall tolka det?Gillar @mhgard s förklaring bättre
Menar du att du inte vill se @Norrland naken?du vill alltså se Norrland naken? Så jag skall tolka det?
What has been seen cannot be unseenMenar du att du inte vill se @Norrland naken?
Likt hur ditt "pekfinger" bränt sig fast på näthinnan för majoriteten av oss här inne.What has been seen cannot be unseen