Såå bra! Måste nog ta mig i kragen, sälja bort lite klockor, hitta en begagnad sån här och testa!Firar att kunna dricka #kaffepanna igen
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såå bra! Måste nog ta mig i kragen, sälja bort lite klockor, hitta en begagnad sån här och testa!Firar att kunna dricka #kaffepanna igen
![]()
Den är riktigt bra så det är bara att köraSåå bra! Måste nog ta mig i kragen, sälja bort lite klockor, hitta en begagnad sån här och testa!![]()
Det är nog bara det, när väl idén är planterad så finns det nog ingen återvändo!Den är riktigt bra så det är bara att köra![]()
Nice!En kaffepanne on the go
![]()
Panerai original canvasNice!
Vad är det för band?
Tack! What he saidNice!
Vad är det för band?
Haha, det har du koll på vaPanerai original canvas
Fin! Hur känns den jämfört med 24an?Kaffepanna 1226. Är hemma hos dottern som hade slut på kaffe så det fick bli Nescafé varianten![]()
Helt annorlunda. Det här är ju en modern sub, jag har haft 1305, 692 och 389 tidigare och alla dom bärs riktigt bra. Den här känns dock ännu bättre på armen, ligger mycket mer platt än 24anFin! Hur känns den jämfört med 24an?