Det är ju det där standard gummit den satt på
Finns nämligen i 22 och 20mm, så det är en legitim fråga ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju det där standard gummit den satt på
Såklart. Tänkte inte på detFinns nämligen i 22 och 20mm, så det är en legitim fråga ändå
Och du säger inte vilken det är eftersom du måste ha koll på ditt barns blöja?Såklart. Tänkte inte på det
Det bandet kan sitta ännu bättre på RadiomirTestade ngt för mig nytt idag, fick det här bandet med deployant clasp med ett klockköp för typ ett år sedan men aldrig tagit mig tid att testa eller kännt sug. Men idag fick jag sug att prova, inget för mig tror jag. Är väl en vanesak men föredrar helt klart vanliga spännen. Men bandet var bra, blev en dress klocka.
Absolut, men Radiomir med 24 mellan luggarna blir små... 42mmDet bandet kan sitta ännu bättre på Radiomir
Så sant.. inget alternativ för mig hellerAbsolut, men Radiomir med 24 mellan luggarna blir små... 42mm
Så sant.. inget alternativ för mig heller
Absolut, men Radiomir med 24 mellan luggarna blir små... 42mm
Perfekt till smokingen !Jag hade iochförsig inte bangat på en Pam80 som dressare
Panerai PAM00080 : Radiomir Independent » WatchBase
Full details and images of the Panerai Radiomir Independent (PAM00080)watchbase.com
Det kan jag också köpa in mig på...Jag hade iochförsig inte bangat på en Pam80 som dressare
Full details and images of the Panerai Radiomir Independent (PAM00080)watchbase.com
Ouffh den asså!Jag hade iochförsig inte bangat på en Pam80 som dressare
Snyggt!Köpte ett nytt band till min relativt nya Panna av Oddface.
Kan inte säga annat än att jag är super nöjd med resultatet
Kommer garanterat köpa fler band av honom framöver.
Corrigiagate? Berätta!Var väldigt nära att beställa denna https://corrigia.com/en/authentic-w...p-master-s-edition-like-vintage-panerai-strap men sedan briserade "Corrigia-Gate" och jag fick lite kalla fötter. Har någon ett bra tips på ett liknande band som någon annan tillverkare gör?
Ja just ja. Nä, jag har också varit där. Hade förträngt den besvikelsen bara.Tänkte mest på inlägget som låg på Paneristi med killen som fick tre band som inte var särskilt likt bilderna på hemsidan. Jag kan ha överdramatiserat händelsen lite
Var väldigt nära att beställa denna https://corrigia.com/en/authentic-w...p-master-s-edition-like-vintage-panerai-strap men sedan briserade "Corrigia-Gate" och jag fick lite kalla fötter. Har någon ett bra tips på ett liknande band som någon annan tillverkare gör?
Har letat runt där men hittade inte någon som riktigt matchade det jag är på jakt efter. Var det någon särskild modell du tänkte på?Mays borde vara ett säkert bet där
Har letat runt där men hittade inte någon som riktigt matchade det jag är på jakt efter. Var det någon särskild modell du tänkte på?
Jag upptäckte av en slump att Bosphorus verkar tillverka remmar igen.
Watch Straps
You will experience once you unbox the strap how high quality it is! View Watch Straps Collection!www.bosphorusleather.com
Groda? Coolt!Nytt band från herr Oddface.
Nöjd som tusan. Gillar när det är lite udda med grön/svart groda.
Hur coolt är inte det
Pilgiftsgroda?Nytt band från herr Oddface.
Nöjd som tusan. Gillar när det är lite udda med grön/svart groda.
Hur coolt är inte det