Inte fejk, bara fel datum. Försökte vara lite lustig, det gick sådär...Inte fejk alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte fejk, bara fel datum. Försökte vara lite lustig, det gick sådär...Inte fejk alltså?
Ser fin utVad tror ni om denna? Är ny på detta med att köpa klockor via nätet, har försökt läsa på så mycket jag kan om modellen och så vitt jag kan se verkar den legit.
Mvh RJonsson
Kompis kompis har fått erbjudandet att köpa en Oris Day Date för 1500kr. Någon som kan se om den är ok? Tyckte det var lite konstigt att dagen är sned och priset är ju väldigt lågt även om den är ful
Som tidigare påtalats så är säkert dagen påväg att byta om klockan precis passerat 01. Vet inte hur dagen byter på just denna oris men det är ju inte ovanligt att det kan släpa ngn/ngr timmar. Jag ser inga fel på detta ex. Bildsök på Oris big crown day date back så får du upp bra referensbilder på urverket. Dessa brukar väl ligga på mellan fyra och sex tusen så det är väl ett bra pris. Inte minst om den fungerar ua alternativt att man har ngn bra urmakare som kan fixa den billigt. Ska den in på AD service så blir det ju ett annat slutpris...Kompis kompis har fått erbjudandet att köpa en Oris Day Date för 1500kr. Någon som kan se om den är ok? Tyckte det var lite konstigt att dagen är sned och priset är ju väldigt lågt även om den är ful
Fulur, passar i den här tråden..Vad är det här för konstig IWC, har de tagit vad ser ut som ett FHF urverk och skrivit IWC på den.
@JohnZ Vad säger du?En kollega som otippat hade en Rolex Milgauss på armen. Tror dock inte det är något fel på den men kan va kul och veta då jag inte har så stor koll på dem
Det står Automatique på baksidan men Quartz på urtavlan?Hittade denna cartier i min fars låda, har försökt googla lite men får inte fram något självklart svar. Är det någon som är mer kunnig än vad jag är som kan berätta om klockan är äkta eller fejk? Tack på förhand!
Det står Automatique på baksidan men Quartz på urtavlan?
Jag förstååååååår inte. Hur är det ens möjligt att man gör såna dumma misstag?
Om man nu lever på att tillverka varumärkesförfalskningar, menar jag.
Enkelt undersökt isf. "Pop the trunk"Jag kan ingenting om Cartier, men kan det vara så att det är fel boettlock?
Jag kan ingenting om Cartier, men kan det vara så att det är fel boettlock?
Klockans utseende, begärt pris och annonsens utformning skriker faaaalsk!Vad tror ni om denna skönhet?
Det här är kanske samma snubbe innan han blev lite bättre på att gravera:Vad är det här för konstig IWC, har de tagit vad ser ut som ett FHF urverk och skrivit IWC på den.
Texten på spännet är ju helt sned...Fick dessa bilder, kan inget om Hublot, vad säger ni vänner äkta/falsk
Såg ironin...så helt ok!Haha jo jag vet, försökte vara ironisk men det är svårt över internet. Sorry för missförstånd
Fick dessa bilder, kan inget om Hublot, vad säger ni vänner äkta/falsk
En polare kommer hem från Kina med denna..vilken po chrono ska den ens likna?
Tyvärr har jag inte kompetensen att se skillnad på fake och äkta så bra men det man lärt sig är ju att på äkta klockor för 5siffrigt belopp ska ju alltid se ganska bra ut vilket de inte gör här
Det ska de säkert föreställa..dock ser hans tavla ut att vara svart och orginalet gråttJag antar att det ska föreställa en sån här:
D.v.s. ETNZ Special Edition.
Men ja... Sådär våldsamt nära är det väl inte!