Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inget fel med denVad säger panelen om denna ?
Indexen med lupp ser aningen off. Men de är ju inget 6 siffrigt nypris så vet inte vilken nivå de lägger sig på?
Kollade bara snabbt men tycker de ser bra ut. Känns konstigt ifall någon skulle ta sig mödan att fixa ett horus armband till fake ap
Vad säger panelen om dessa?
Vet inte om de är den undre bilden som är riktigt kass men jag tycker inte att datumet ser helt fräscht ut på den? Lite litet och inte så mycket förstorning?Halvbekant kille, en ortenbror som gärna flashar på Instagram. Vet om att han har haft fejk tidigare, vad säger ni om denna?
OBS bilderna är dåliga då han alltid filmar eller har den ocentrerad.
Halvbekant kille, en ortenbror som gärna flashar på Instagram. Vet om att han har haft fejk tidigare, vad säger ni om denna?
OBS bilderna är dåliga då han alltid filmar eller har den ocentrerad.
Googla Deep Sea Special 1960Någon som kan hjälpa mig att identifiera Rolexen på bilden?
Riktigt cool!
Tveksamt om den gjordes i twotone, ser ut som den är det på bilden.Googla Deep Sea Special 1960
Det är såklart en skitful klocka men verkar som modellen faktiskt existerat.
Verkar som den gjordes i tvåton.Tveksamt om den gjordes i twotone, ser ut som den är det på bilden.
Googlade man snabbt så får man dock fram TT också - på sidor som känns trovärdiga.Tveksamt om den gjordes i twotone, ser ut som den är det på bilden.
Där ser manGooglade man snabbt så får man dock fram TT också - på sidor som känns trovärdiga.
Inte grävt särskilt mycket mer än så, dock. Däremot är det väl en klocka som sannolikt inte piratkopierats så mycket?
Sorry - inte meningen att låta dryg.Där ser man
Jag kanske skulle ha orkat mig på en liten googling innan
Har extremt svårt att tro att en äkta har så genomruttna datumskivor
Vet absolut inget om den. Frukt eller utslag?
Tycker den ser lite skev ut men vill gärna han de bekräftat :
Jo tänkte lite så jag medHar extremt svårt att tro att en äkta har så genomruttna datumskivor
Hela klockan ser "off" ut
Är det bara jag eller ska inte cyklopen förstora mer? Vad säger ni?
Kan vara vinkeln som bilden är tagen i som spelar ett spratt.Man ser ju inte taket på 5:an heller. Rolex brukar centrera perfekt.
Du får säkert mycket snabbt många bra och proffsiga svar, denna har många på armleden här! Ingen Rolex expert, men visuellt vid första blicken, varför inte äkta?!
Vad säger ni om denna ????
Det ser ut att vara en kopia.
100% fake.