Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog mig friheten att lägga lite fler bilder. Den är ju extremt välanvänd och länken ordentligt trött. Skulle kolla på annat exemplar. Vad fick dig att vilja ha detta exet?Hej alla,
Hade behövt er hjälp med att bedöma denna Explorer 2. Tänkte köpa från en privat säljare via Chrono24. Om någon har erfarenhet med Chrono24 - man har väl 14dagar (pengar i escrow) på sig att verifiera äktheten hos en lokal AD när man fått klockan?
Men utifrån bilden vad är era initiala tankar?
![]()
Wow, ja den där var verkligen inte roligTog mig friheten att lägga lite fler bilder. Den är ju extremt välanvänd och länken ordentligt trött. Skulle kolla på annat exemplar. Vad fick dig att vilja ha detta exet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad är ett "bra pris" i det här sammanhanget?Fick ett bra pris av säljaren och tänkte ha den på natoband. Så inte så bekymmrad över länken. Mest boetten om den är för mycket polerad. Kronan kan man kanske också köpa en ny begagnad sen
Det låter svindyrt i det där skicket.58k inkl. frakt utan länken och läderarmbandet
Är du säker på att du bara vill ha den på Nato och inte bara är dumsnål? Hade försökt pruta på dom runt 80k ist. Ska du någon gång sälja den är ju länken en stort plusFick ett bra pris av säljaren och tänkte ha den på natoband. Så inte så bekymmrad över länken. Mest boetten om den är för mycket polerad. Kronan kan man kanske också köpa en ny begagnad sen
Som sagt, bäst att leta vidare58k inkl. frakt utan länken och läderarmbandet
Är följande äkta ?
https://www.facebook.com/share/1BTVSFitKg/?mibextid=wwXIfr
Reagerar på claspen, rolex inte är ingraverad? Sen verkar dialen fel end endast en ”stick” per timme?
Ska inte det två ”battons/sticks” vid klockan 9 tex?Skulle nog vilja tro det, men jag är kass på moderna rolex måste jag tillägga.
Vad menar du med en stick per timme? Hur många tycker du det skall vara?
Ska inte det två ”battons/sticks” vid klockan 9 tex?
Antal index är inget jag reagerar på. Finns definitivt sådana tavlor. Därmed inte sagt att den är legit då de suddiga bilderna gör det svårt att säga något vettigt.Ska inte det två ”battons/sticks” vid klockan 9 tex?
Nej, du tänker på en vanlig Oyster Perpetual tror jag.Ska inte det två ”battons/sticks” vid klockan 9 tex?